رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور خبر داد؛
آغاز عملیات ساخت مدرسه شبانه‌روزی امام خمینی(ره) بردسیر

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور از آغاز عملیات ساخت مدرسه شبانه‌روزی امام خمینی(ره) بردسیر خبر داد.
نوسازی مدارس بردسیر
به گزارش آسمان‌بردسیر، روابط عمومی سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ نوشت: حمیدرضا خان‌محمدی رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور و معاون وزیر در سفر یک روزه به کرمان وضعیت فضاهای آموزشی و پرورشی و پروژه‌های در دست اجرای شهرستان های کرمان، رابر، سیرجان و بردسیر را بررسی کرد.

 

وی در نشست بررسی فضاهای آموزشی شهرستان‌های سیرجان و بردسیر خاطر نشان کرد: در سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور شعار ما عدالت محوری در راستای تحقق راهبرد نصیب برابر آموزشی است.

 

وی گفت: براساس قانون اگر خیرین ۵۰ درصد هزینه ساخت یک مدرسه را بپردازند، دولت موظف به پرداخت ۵۰ درصد مابقی است.

 

خانمحمدی با اشاره به وجود بیش از ۱۵۰۰ پروژه آموزشی خیرساز در کشور افزود: تمامی پروژه‌های آموزشی خیر ساز تا پایان سال مالی ۱۴۰۲  تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.

 

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور از آغاز عملیات ساخت مدرسه شبانه‌روزی امام خمینی(ره) بردسیر با استفاده از اعتبارات تخریب و بازسازی خبر داد و افزود: آسفالت حیاط مدارس پرجمعیت در اولویت برنامه‌های نوسازی و تجهیز مدارس قرار دارد.

 

وی با اشاره به وجود ۱۶۶ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان کرمان گفت: ۱۴۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان تعلق گرفته  و این استان در صدر تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری در زمینه تکمیل پروژه‌های آموزشی نیمه تمام قرار گرفته است.

 

رئیس سازمان، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه از مدارس فرسوده و تخریبی و پروژه‌های در دست ساخت شهرستان‌های سیرجان و بردسیر بازدید کرد.

 

خان محمدی در ادامه از مجتمع آموزشی در حال ساخت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان بازدید کرد و در جریان روند احداث پروژه و پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار