رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان خبر داد:
اختصاص بودجه ۳۰ میلیارد تومانی جهت تکمیل پروژه‌های آموزشی نیمه تمام آموزش و پرورش

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از اختصاص بودجه ۳۰ میلیارد تومانی جهت خرید تجهیزات آموزشی و کارگاهی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به آموزش و پرورش استان خبر داد.
آموزش و پرورش کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، تسنیم نوشت: محمدرضا وحیدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با وی، اظهار داشت: آموزش و پرورش مهم‌ترین دستگاه زیرساختی و فرهنگی کشور است که نقش موثر و انکارناپذیری در توسعه و پیشرفت کشور دارد.

 

وی از اختصاص بودجه 30 میلیارد تومانی جهت خرید تجهیزات آموزشی و کارگاهی و تکمیل پروژه‌های آموزشی نیمه تمام به آموزش و پرورش در یک‌ماه اخیر خبر داد و گفت: استفاده بهینه از ظرفیت فضاهای آموزشی و فرهنگی و اجرای برنامه‌های نتیجه بخش در دستگاه‌های فرهنگی باید انجام شود.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به کمبود فضای آموزشی استاندارد و مطلوب در برخی از شهرستان‌ها و مناطق استان، بیان کرد: انجام فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مهمترین رسالت آموزش و پرورش است و باید به گونه‌ای در جامعه در راستای استانداردسازی فضای آموزشی گام برداشته شود که مسئولان این دستگاه هیچ دغدغه‌ای غیر از ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی نداشته باشند.

 

وی به تشکیل قرارگاه فرهنگی در استان کرمان و آغاز فعالیت این قرارگاه از اردیبهشت ماه نیز اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان یکی از مهمترین برنامه این قرارگاه بوده و استفاده از ظرفیت فرهنگیان در قرارگاه فرهنگی در دستور کار است.

 

وحیدی از برنامه ریزی در راستای تخصیص 100 درصدی اعتبارات تخصیصی آموزش و پرورش در سفر ریاست محترم جمهوری با تاکید بر اولویت بندی هزینه کرد در راستای تکمیل پروژه‌های آموزشی خبر داد.

 

تجهیزات کارگاهی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این دیدار از افتتاح 75 مدرسه و بیش از هزار کلاس جدید درس جدید تا ابتدای سال تحصیلی آینده در استان خبر داد و اظهار داشت: بیش از 166 پروژه آموزشی نیمه تمام در استان وجود دارد که جذب بودجه 600 میلیارد تومانی جهت تکمیل این پروژه‌ها از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان در برنامه است.

 

وی با اشاره به فعالیت بیش از 6 هزار مدرسه در استان کرمان، بیان کرد: مشارکت مردم و نهادهای دولتی و غیردولتی لازمه ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس استان است.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اختصاص بودجه 5 میلیارد تومانی از محل اعتبارات استانی جهت تکمیل تالار اجتماعات هزار نفری آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان، گفت: این سالن در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی با اشاره به اینکه در سال 1401 تجهیزات کارگاهی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان انجام شده افزود: خرید تجهیزات کارگاهی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی از شرکت‌های دانش بنیان استان انجام شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار