جانشین سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد،
انجام 1746 پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه/بیش از 3700 گروه جهادی در استان کرمان فعال است

جانشین سپاه استان کرمان با اشاره به فعالیت بیش از 3 هزار و 700 گروه جهادی در حوزه‌های مختلف در استان کرمان، گفت: سپاه پاسداران در حوزه تربیتی و آسیب‌های اجتماعی نیز نقش موثری داشته است.
سرهنگ ناصر بهروز

به گزارش آسمان بردسیر، ناصر بهروز جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمان با تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویژگی‌هایی دارد که آن را متمایز کرده است.

 

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران هیچ گاه در دفاع از مظلومان آرام ننشست و در تمام بحران‌ها و سختی‌ها در کنار مردم حضور دارد، گفت: سپاه پاسداران اقدامات بزرگی انجام داده و برای حفظ کیان اسلام و دین خدا خود را در میدان خطر قرار داده است.

 

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه خیلی از کارها و اقدامات سپاه کم نظیر و تکرار نشدنی است، افزود: سپاه پاسداران امروز با افتخار می‌گوید که آمریکا در عراق جایی ندارد و این عزت و افتخار را سپاهیان خلق کردند.

 

وی با بیان اینکه این عمل مقدس سپاه برگرفته از مکتب اهل‌بیت(ع) و امامین انقلاب است، ادامه داد: سپاه ماموریت‌های زیادی را تا به امروز انجام داده و بیش هزار و 746 پروژه محرومیت‌زدایی در سراسر استان در حال انجام دارد که این طرح‌ها در حوزه آب شرب و کشاورزی، مسکن، اشتغال جوانان، ساخت مدرسه، مسجد و تکمیل سیل بندهای جنوب و شرق استان است.

 

بهروز با اشاره به پیشگام بودن سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی، بیان کرد: در این راستا طی حدود 2 سال گذشته برنامه آبرسانی به حدود 700 روستا را آغاز کرده که تا کنون آبرسانی به 400 روستا انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه در 2 سال گذشته بیش از 486 میلیارد تومان برای حمایت از محرومان در استان هزینه شده، افزود: این اعتبارات در حوزه‌های مختلفی چون آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، تامین و توزیع بسته معیشتی و جهیزیه بوده است.

 

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به فعالیت بیش از 3 هزار و 700 گروه جهادی در حوزه‌های مختلف در استان کرمان، گفت: سپاه پاسداران در حوزه تربیتی و آسیب‌های اجتماعی نیز نقش موثری داشته است.

 

وی با بیان اینکه بیش از هزار نفر از معتادان را ترک متجاهر در استان ساماندهی شده و این افراد در کمپ ترک اعتیاد سپاه مراحل درمان خود را می‌گذرانند، افزود: در کنار همه این فعالیت‌ها نخستین ماموریت سپاه آمادگی رزم برای مبارزه و مقابله با هر ناامنی است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار