مدیرکل کمیته امداد استان اعلام کرد:
ایجاد 180 فرصت شغلی در دوماهه‌ی اول سال

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از ایجاد ۱۸۰ فرصت شغلی توسط این نهاد طی دو ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: برای اجرای ۱۵۰ مورد از این طرح‌های اشتغال زا هشت میلیارد و ۳۴۷ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال پرداخت‌شده است.
اشتغال

به گزارش آسمان‌بردسیر،  ایسنا نوشت: مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از ایجاد ۱۸۰ فرصت شغلی توسط این نهاد طی دو ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: برای اجرای ۱۵۰ مورد از این طرح‌های اشتغال زا هشت میلیارد و ۳۴۷ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال پرداخت‌شده است.

 

ناصر عسکری نژاد مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه مهم‌ترین رویکرد کمیته امداد ایجاد اشتغال و فراهم کردن زمینه درآمدزایی برای خانواده‌ها و خروج آنان از چرخه حمایتی کمیته امداد است، اظهار کرد: اجرای طرح‌های اشتغال موجب ارتقاء عزت‌نفس مددجویان شده و زمینه لازم برای حضور آنان را در اجتماع فراهم می‌کند و همچنین توانمندسازی اقتصادی و خودکفایی مددجویان بر اساس نیازسنجی، استعدادسنجی، مشاوره و راهنمایی شغلی، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی، ایجاد اشتغال و پایدارسازی مشاغل انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه خودکفایی و توانمندسازی مددجویان نتیجه مثبت اجرای طرح‌های اشتغال بوده و تاکنون بسیاری از مددجویان تحت حمایت استان با اجرای این طرح‌ها خودکفا شده‌اند، افزود: طرح‌های اشتغال کمیته امداد در زمینه‌های مختلف از جمله دامداری، کشاورزی و باغداری، صنفی، صنعتی، خدماتی، حمل‌ونقل و فرش و صنایع‌دستی بوده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از ایجاد ۱۸۰ فرصت شغلی توسط این نهاد طی دو ماهه نخست امسال خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای ۱۵۰ مورد از این طرح‌های اشتغال هشت میلیارد و ۳۴۷ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال پرداخت‌شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت ۳۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان از طریق مراکز کاریابی مشغول به کارشده‌اند.

 

عسکری نژاد از نظارت مستمر بر طرح‌های اشتغال اجرا شده توسط مددجویان خبر داد و افزود: در کمیته امداد نظارت کامل از ابتدا تا انتهای طرح‌های اشتغال وجود دارد و این رویکرد، این نهاد را به سمت استفاده بهینه از منابع و حفظ سرمایه سوق داده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار