مدیر گروه قرآنی اداره کل ارشاد استان کرمان:
بردسیر در مسیر توسعه فعالیت‌های قرآنی قرار داد/ساختمان خیرساز موسسه قرآنی المهدی در مراحل پایانی است

مدیر گروه قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به منظور بررسی میزان پیشرفت کار از مجتمع قرآن عترت خیرساز المهدی بردسیر بازدید کرد.
موسسه قرآنی المهدی بردسیر

به گزارش آسمان بردسیر، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، رضا فتحی‌زاده مدیر گروه قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این بازدید که با همراهی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عج بردسیر و عضو شورای فرهنگ عمومی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بردسیر همراه بود ضمن قدردانی از خیرانی که برای گسترش فعالیت‌های قرآنی تلاش می‌کنند، گفت: بردسیر در مسیر توسعه فعالیت‌های قرآنی قرار گرفته است و بزودی شاهد افتتاح موسسه خیر ساز قرآن و عترت المهدی شهرستان بردسیر خواهیم بود.

 

مدیر گروه قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: احداث ساختمان موسسه فرهنگی قرآن و عترت المهدی بردسیر با زیر بنای 400 متر مربع و بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی با کمک خیرین نیکو کار شهرستان بردسیر در مرحله پایانی می‌باشد.

فتحی‌زاده همچنین با شرکت در مراسم کرسی تلاوت قرآن با عنوان رویش آیات که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان و حدود 80 نفر از دهه نودی‌ها در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عج بردسیر برگزار شد، حضور مسئولان شهرستان در چنین برنامه‌هایی را مهم و اثرگذار دانست و گفت: در کمتر شهرستانی از فرماندار و امام جمعه تا دیگر مسئولین از خانواده قرآنی و برآمده از برنامه های قرآنی هستند.

وی با توصیه به دانش آموزان و نوجوانان برای دوستی با قرآن تا پایان عمر، اظهار کرد: امیدواریم با همت خیرین شاهد برنامه‌های متعدد قرآنی در سطح شهر باشیم.

دیدار با خانواده شهید جهاندیده از دیگر برنامه‌های مدیر گروه قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در سفر به شهرستان بردسیر بود. 

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار