رئیس کل دادگستری استان کرمان:
دستگاه قضاپیگیر حقوق و مطالبات قشر کارگر است/تولید یک موضوع کلیدی و محوری است

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مسائل معیشتی از مشکلات و درخواست‌های امروز کارگران است و دستگاه قضاپیگیر حقوق و مطالبات قشر کارگر است.
حمیدی دادگستری کرمان

به گزارش آسمان‌بردسیر، صدا و سیما نوشت : حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در نشست با اعضای شورای کارگری شرکت زغالسنگ استان کرمان با اشاره به حمایت دستگاه قضایی از استیفای حقوق قانونی کارگران به ویژه فعالان حوزه معادن زغالسنگ، گفت: با توجه به حوزه تولید، می‌توان توطئه‌های دشمن را شکست داد و در جنگ اقتصادی امروز، کارگران عرصه تولید، همانند سربازانی هستند که در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادگی کرده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه در نگاه پیامبر اسلام کارگری و کسب روزی حلال همانند جهاد در راه خداوند است، تصریح کرد: در جامعه امروز، تولید یک موضوع کلیدی و محوری به شمار می‌رود و از این رو سال‌ها رهبر معظم انقلاب اسلامی بر موضوعات اقتصادی تاکید دارند.

 

قاضی القضات استان عنوان کرد: مبرهن است که کار در معادن زغالسنگ بسیار دشوار و طاقت فرساست و از این رو انتظارات قانونی کارگران باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر رسیدگی به مشکلات جامعه کارگری تاکید کرد و ادامه داد: رعایت نکات ایمنی یک اصل اساسی است و باید از سوی کارگران مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

وی گفت: مسائل معیشتی از مشکلات و درخواست‌های امروز کارگران است و دستگاه قضایی همواره بر پیگیری حقوق و مطالبات قشر کارگر تاکید داشته است.

 

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: حق و حقوق کارگران به عنوان حقوق عامه مورد توجه دستگاه قضایی قرار دارد و موارد مربوط به این حوزه به صورت جدی دنبال می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار