رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی کرمان عنوان کرد؛
سامانه بارشی از روز دوشنبه تقویت می شود/ بارش‌های شدید اما کوتاه مدت

رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان گفت: سامانه بارشی از روز دوشنبه تقویت می شود به طوری که شاهد بارش‌های شدید اما کوتاه مدت خواهیم بود.
رگبار بهاری

به گزارش آسمان‌بردسیر، حمیده حبیبی رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بروز سیلاب طی روزهای آتی در استان دور از انتظار نیست گفت: سامانه بارشی از روز دوشنبه تقویت می شود به طوری که در برخی مناطق شاهد بارش‌های شدید اما کوتاه مدت خواهیم بود.

 

وی افزود: ناپایداری های جوی در مناطق مختلف استان کرمان امروز به صورت رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید لحظه ای و بارش های شدید کوتاه مدت خود را نشان خواهد داد.

 

وی اظهار داشت: امروز با وجود بارش های لحظه‌ای احتمال جاری شدن روان آب، طغیان رودخانه های فصلی و جاری سیلاب دور از انتظار نیست.

 

رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان توصیه کرد: مردم با توجه به پیش بینی بارش های تند کوتاه‌مدت از تردد، توقف و چرای دام در بستر و حاشیه رودخانه ها و صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

 

وی ادامه داد: همچنین با توجه به ورود سامانه بارشی به استان، امروز برخی مناطق استان شاهد تندبادهای لحظه ای و خیزش گرد و خاک خواهند بود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار