امام جمعه کرمان در دیدار مدیر کل آموزش و پرورش:
عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان در اسکان مسافران نوروزی و زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی قابل تقدیر است

امام جمعه کرمان در دیدار مدیر کل و اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش استان با وی گفت: عملکرد آموزش و پرورش در اسکان مسافران نوروزی و زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی قابل تقدیر است.
آموزش و پرورش کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان نوشت: حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در این دیدار با تبریک سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم و رشد تولید» خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نقش موثری در تحقق شعار سال دارد و باید در خصوص عملیاتی شدن این شعار در بخش های مختلف آموزش و پرورش برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

 

وی با اشاره به اسکان تعداد زیادی از مسافران نوروزی استان در مدارس گفت: عملکرد آموزش و پرورش در اسکان مسافران نوروزی و زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی قابل تقدیر است.

 

علیدادی سلیمانی با اشاره به بازدید خود از مدارس روستای نمداد از توابع شهرستان رودبار جنوب بر ارائه خدمات رفاهی ویژه به معلمان مدارس مناطق محروم تاکید کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بر توجه ویژه به مدارس شبانه روزی در سال ۱۴۰۲ در راستای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان در مناطق محروم تاکید کرد.

 

بیشتر بخوانید: پذیرش بیش از 65 هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کرمان

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این جلسه  با بیان اینکه ۲۹۷ مدرسه آماده استقبال از مهمانان نوروزی هستند، گفت: ۲ هزار و ۷۹۶ کلاس درس برای اسکان نوروزی فرهنگیان عزیز در استان کرمان در نظر گرفته شده است.

 

رضایی گفت: از ابتدای آغاز بکار ستاد اسکان فرهنگیان تاکنون ۱۶ هزار و ۸۱۱ خانوار در قالب ۱۶۶ هزار و ۱۹۰ روز مسافر در مدارس و مراکز آموزشی رفاهی استان پذیرش شده اند.

 

وی از تدوین برنامه عملیاتی استان در راستای تحقق شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» خبر داد و افزود: هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش با اجرای راهبرد آموزش همراه با تولید نقش موثری در تحقق رشد تولید دارند.

 

رضایی با بیان اینکه « عدالت محوری، کیفیت بخشی، تربیت تمام ساحتی » راهبرد اصلی است بیان کرد: ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در دور دست ترین مناطق استان در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار