معاون توسعه، مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان:
عملیات اجرایی بیمارستان جایگزین شفا کرمان امسال آغاز خواهد شد

معاون توسعه، مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از برگزاری اولین جلسه «قرارگاه پروژه جایگزین شفا» به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی دانشگاه خبر داد.
بیمارستان شفا کرمان

به گزارش آسمان‌بردسیر،  دکتر سید میثم موسوی معاون توسعه، مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه پروژه جایگزین بیمارستان شفا به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی دانشگاه مطرح است که در سال‌های اخیر تلاش‌هایی در راستای شروع عملیات عمرانی این پروژه صورت گرفته است، افزود: این قرارگاه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی به عنوان رئیس قرارگاه، معاونان و مدیران مرتبط دانشگاه و مسئولانی از استانداری برگزار می‌شود.

 

او با بیان اینکه پروژه جایگزین بیمارستان شفا یکی از اهداف اصلی این معاونت به شمار می‌رود، تصریح کرد: از دی ماه سال ۱۴۰۱، معاونت توسعه، مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه هدف گذاری ویژه و بلند مدتی برای پروژه مذکور انجام داده است و شورای مدیران معاونت توسعه به صورت هفتگی روند پیشرفت کار را مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

به گفته او به دلیل اهمیت پروژه جایگزین شفا، قرارگاه این پروژه به صورت “ماهیانه” در راستای تسریع در عملیات عمرانی و رفع موانع پیش روی آن، تشکیل می‌شود.

 

دکتر موسوی بیان داشت: زمین این پروژه قبلا در مکان فعلی بیمارستان شفا انتخاب شده است وعملیات اجرایی بیمارستان جایگزین با ۷۰۰ تخت، طی امسال آغاز خواهد شد.

 

او ابراز امیدواری کرد، مسئولان امر، توجه ویژه‌ای به کلان پروژه مذکور داشته باشند تا بتوانیم در موعد مقرر پروژه مذکور را به بهره برداری برسانیم.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار