در نشست کارگروه حفاظت از منابع آب شرب استان کرمان صورت گرفت؛
مخالفت با احداث طرح‌های فرآورده‌های کاتد مس در گلزار بردسیر / آلایندگی بالاست

در نشست کارگروه حفاظت از منابع آب شرب استان کرمان با احداث طرح‌های فرآورده‌های کاتد مس در گلزار بردسیر با توجه به آلایندگی بالا مخالفت شد.
استانداری کرمان

به گزارش آسمان‌بردسیر، روابط عمومی استانداری کرمان نوشت: مسئولان در نشست کارگروه حفاظت از منابع آب شرب استان کرمان با صدور مجوز برای احداث طرح های فرآورده های کاتد مس در گلزار بردسیر با توجه به آلایندگی بالا، معدن شن و ماسه در منطقه گلومک و نیز احداث مجتمع گردشگری در جاده دلفارد(جیرفت) مخالفت کردند.

 

همچنین در این نشست، طرح های احداث نیروگاه خورشیدی مس شهربابک با رعایت حرایم مورد تایید آب منطقه ای، طرح دانه بندی شن و ماسه دلفارد بدون نصب تاسیسات، پرورش گوسفند پربازده ۱۰۰ راسی گوغر در بافت مشروط به رعایت تمهیدات زیست محیطی، طرح نهضت ملی مسکن بم با رعایت حریم چاه های آب شرب و بستر و حریم رودخانه و همچنین اجرای سیستم جمع آوری فاضلاب و تولیدی روفرشی در فهرج، احداث پردیس دانشگاهی علوم پزشکی با توجه به تعهد اجرای سیستم فاضلاب و طرح کارخانه لاستیک جیرفت موافقت شد.

 

در این کارگروه با یک تغییر کاربری در شهرستان نرماشیر و تمدید مجوز در بم موافقت به عمل آمد و اجرای سیستم های جمع آوری فاضلاب در طرح های ملی مسکن توسط ادارات راه و شهرسازی قبل از تحویل واحدها به متقاضیان مورد تاکید قرار گرفت.

 

نشست کارگروه حفاظت از منابع آب شرب استان کرمان با حضور معاون امور عمرانی استاندار و اعضا تشکیل شده است.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار