| جشنواره‌گل‌محمدی‌لاله‌زار | وفایی فرماندار بردسیر:
کیفیت اسانس گل محمدی لاله‌زار ۵۰ درصد بهتر از دیگر مناطق گلاب‌گیری کشور است

[h5ap_inline_player src="https://asemanbardsir.ir/wp-content/uploads/2023/06/sound-2.wav"] وفایی فرماندار بردسیر گفت: کیفیت اسانس گل محمدی لاله‌زار ۲۵ تا ۵۰ درصد بهتر از دیگر مناطق گلاب‌گیری کشور است نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.
جشنواره گل محمدی لاله زار بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، حمزه وفایی فرماندار شهرستان بردسیر در مراسم افتتاحیه پانزدهمین جشنواره گل محمدی لاله زار در جوار مرقد مطهر سردار دلها در گلزار شهدای شهر کرمان، گفت: آیین گلاب‌گیری لاله‌زار در سال ۹۷ به ثبت ملی رسیده و با توجه به اینکه کیفیت اسانس گل محمدی لاله‌زار ۲۵ تا ۵۰ درصد بهتر از دیگر مناطق گلاب‌گیری کشور است نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.

 

فرماندار شهرستان بردسیر با اشاره به اینکه شاهد افزایش تعداد علاقمندان به جشنواره گل محمدی هستیم، افزود: جشنواره گل محمدی در سال ۹۸ در تقویم رویدادهای ملی کشور به ثبت رسیده است.

 

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره هرساله در ایام برداشت گل محمدی و با هدف معرفی ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری منطقه برگزار می شود.

 

وفایی ضمن دعوت از آحاد مختلف مردم برای حضور در جشنواره گل محمدی لاله زار، گفت : دوم تیرماه جاری در آیین اختتامیه جشنواره گل محمدی لاله زار در همان منطقه میزبان علاقمندان به این جشنواره هستیم.

 

فرماندار شهرستان بردسیر ضمن تشکر از سردار علی کارنما فرمانده تیپ مهندسی خیبر بیان داشت: یکی از پایه گذاران جشنواره گل محمدی لاله زار ایشان بود که در سال‌های ابتدایی برای بهتر برگزار شدن این جشنواره تلاش زیادی به کار برد.

 

جشنواره گل محمدی لاله زار بردسیر

جشنواره گل محمدی لاله زار بردسیر

جشنواره گل محمدی لاله زار بردسیر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار