رییس دامپزشکی بردسیر:
۲ اکیپ سیار بر تولید و توزیع فراورده‌های خام دامی بردسیر نظارت می‌کنند

رییس دامپزشکی بردسیر با بیان اینکه ۲ اکیپ سیار بر تولید و توزیع فراورده‌های خام دامی این شهرستان نظارت می‌کنند؛ گفت: طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی در راستای تامین سلامت و امنیت غذایی مردم در طول ایام نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان با شدت بیشتری اجرا می‌شود.
دامپزشکی بردسیر

به گزارش آسمان بردسیر، رسول پورقاسمی رییس دامپزشکی شهرستان بردسیر با اشاره به اینکه طرح تشدید نظارت های بهداشتی در بردسیر بر تولید و عرضه مواد خام‌دامی از چهاردهم اسفند سال جاری به مرحله اجرا درآمده است افزود: روزانه ۲ اکیپ سیار در قالب ۲ شیفت کاری صبح و بعدازظهر در این طرح حضور دارند.

 

وی با توجه به ضرورت تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی اظهار داشت: به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان در این طرح بر تمامی واحدهای توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در مراکز تحت پوشش اعم از واحدهای توزیع گوشت گرم و سرد و همچنین رستوران ها، مراکز بیرون‌بر غذا و فست‌فود و همچنین خودروهای ویژه حمل فرآورده های خام دامی، کشتارگاه های دام و طیور و سردخانه های نگهداری فرآورده های خام دامی نظارت و بازرسی صورت می گیرد.

پورقاسمی از شهروندان خواست فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را فقط از مراکز مجاز خریداری و در هنگام خرید حتما به تاریخ و انقضای آن و مهر دامپزشکی توجه کنند.

همچنین در صورت مشاهده هرگونه تخلف مانند عرضه گوشت قرمز بدون مهر دامپزشکی، عرضه گوشت از پیش چرخ شده، عرضه مرغ قطعه‌بندی شده فاقد هویت، عرضه فرآورده‌های بسته‌بندی شده غیرمجاز بدون تاریخ تولید، انقضا و کد دامپزشکی و … مراتب را به شماره تلفن ۱۵۱۲ و  یا شماره تماس ۳۳۵۲۰۱۱۹ گزارش کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار