رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرمان؛
آبرسانی تانکری به مناطقی از مرکز استان کرمان

رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرمان از پاسخگو نبودن ادارات به مردم گلایه و انتقاد کرد که وضعیت کمبود آب شرب و آبرسانی در برخی محله های شهر مرکز استان به گونه ای است که با تانکر این کار انجام می‌گیرد و گاه نیز این کار به تاخیر می‌افتد.
آبرسانی با تانکر کرمان
 

به گزارش آسمان‌بردسیر، منصور ایرانمنش رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر کرمان در نشست علنی این شورا با اشاره به کمبود آب شرب در شهر کرمان افزود: با توجه به اینکه فصل تابستان در حال نزدیک شدن است مشکلات زیادی در سطح شهر کرمان داریم و هم‌اینک نیز محله سرآسیاب فرسنگی با تانکر آبرسانی می‌شود.

 

وی تاکید کرد: براساس گزارش های مردمی حتی شب گذشته آبرسانی با تانکر هم انجام نشده است و اگر اکنون برای موضوع آب این محله فکری نشود در فصل تابستان به مراتب مشکلاتمان بیشتر خواهد بود.

 

ادارات جوابگو نیستند

ایرانمنش ادامه داد: متاسفانه در ادارات دولتی سطح شهر خیلی جوابگوی مردم نیستند و آنگونه که باید و در شان مردم است به ارباب رجوع پاسخ نمی دهند.

 

وی افزود: درخواست داریم استانداری از ادارات سرکشی کند و به صورت نمونه در اداره پست، مرسوله‌ای که باید درِ منازل تحویل شود و هزینه آن پرداخت شده، به مقصد که نمی رسد، وقتی مردم به اداره پست به صورت حضوری هم مراجعه می‌کنند متاسفانه کسی پاسخگو نیست.

 

ایرانمنش خاطرنشان کرد: درباره تکریم ارباب رجوع هم شهرداری اهتمام لازم را داشته باشد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار