در چارچوب هفته بیست و هفتم؛
آخرین وضعیت کرمانی‌ها در لیگ برتر فوتبال

تیم‌های گل گهر سیرجان، مس رفسنجان و مس کرمان امروز و فردا لحظات حساسی را در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور سپری می‌کنند.
فوتبال

به گزارش آسمان بردسیر، باشگاه خبرنگاران نوشت: در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، امروز یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه شهدای پاس قوامین تهران به مصاف هوادار می‌رود.

 

هوادار تهران پس از ۶ تایی شدن مقابل استقلال و دل‌شکستگی ساکت الهامی، در هفته بیست هفتم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف گل گهر سیرجان می‌رود تا شاید با شکست دادن تیم سابق مربی تیم ملی تحقیر شدن را فراموش کند.

 

گل گهر که شانس کسب چهارمی لیگ را دارد، دوست ندارد در این مسابقه شکست بخورد و جایگاه چهارمی‌اش به خطر بیفتد. جایگاهی که چند تیم به دنبال آن است و با کوچکترین لغزشی از دست می‌رود.

 

این مسابقه برای هر د‌و تیم بسیار اهمیت دارد، چون نه گل گهر دوست دارد از رقبا عقب بیفتد و نه هوادار دلش می‌خواهد پس از تحقیر شدن مقابل استقلال شکست دیگری را متحمل شود و مشکلاتش را بیشتر کند.

 

در مجموع، هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور، با انجام ۴ مسابقه به پایان می‌رسد که در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های این هفته، فردا دوشنبه در دربی کرمان، مس رفسنجان و مس کرمان در دیداری بدون تماشاگر به مصاف هم می‌روند.

 

دربی کرمان برای تیم‌های قعرنشین اهمیت دارد و به همین دلیل نفت آبادان درخواست همزمانی مسابقه خود با مس را داشت که مورد تایید قرار نگرفت. مس کرمان برای بقا می‌جنگد و فاصله اش با نفت آبادان در جدول به ۴ امتیاز رسیده است. مس کرمان که این فصل به لیگ برتر صعود کرده روی پله چهاردهم و خطر سقوط مجدد است. مس رفسنجان ۴۰ امتیازی در جدول لیگ ششم است برای رسیدن به رتبه چهارمی با گل گهر و تراکتور رقابت دارد. بازی رفت را مس رفسنجان ۲ بر صفر برد.

 

این مسابقه بدون تماشاگر است که از جذابیت‌های بازی کم خواهد کرد. اشکان خورشیدی این بازی را سوت می‌زند. مس کرمان دو باخت متوالی مقابل پرسپولیس و نفت آبادان داشته است، حالا باید برای بقا از تیم همشهری خود امتیاز بگیرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار