معاون امور اقتصادی استانداری کرمان خبر داد؛
آغاز توزیع لاستیک خودرو با نرخ مصوب در کرمان

برای مهار تورم و جلوگیری از بازار سیاه لاستیک در کرمان عرضه لاستیک‌های تولیدی کارخانه کرمان با نرخ مصوب آغاز شد.
لاستیک خودرو

به گزارش آسمان بردسیر، امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان، اظهار داشت: تولید تایر‌های سبز براساس استاندارد‌های جهانی می‌تواند در زمینه ارتقا کیفیت در مقایسه با سایر محصولات در بازار‌های جهانی و صادرات این محصول کمک کند.

 

وی با اشاره به بازار سیاه لاستیک در کرمان، گفت: نحوه توزیع لاستیک‌های مورد نیاز مردم باید طبق نرخ و مصوبه ستاد تنظیم بازار استان انجام شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان بیان کرد: عرضه این محصول به صورت سازماندهی شده می‌تواند بازار سیاه قیمت لاستیک را از بین ببرد و به مهار تورم نیز کمک کند.

 

وی از توزیع لاستیک‌های خودرو با نرخ مصوب در کرمان خبر داد و افزود: عرضه لاستیک‌های تولیدی کارخانه لاستیک کرمان با نرخ مصوب بدون محدودیت زمانی آغاز می‌شود.

 

جمال میرزایی مدیرعامل کارخانه لاستیک کرمان نیز در این جلسه، اظهار داشت: به منظور دسترسی راحت‌تر مردم به محصولات تولیدی کارخانه لاستیک کرمان با قیمت مناسب، عرضه لاستیک‌های تولیدی این مجتمع در سایت لاستیک کرمان آغاز می‌شود.

 

وی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند با ورود به سایت لاستیک بارز محصول خود را خریداری کنند، افزود: ارائه لاستیک خودرو از  28 فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

 

مدیرعامل کارخانه لاستیک کرمان با اشاره به اینکه ارائه این محصول محدودیت زمانی نخواهد داشت، گفت: در مرحله اول قرار است 140 هزار حلقه لاستیک با قیمت هر جفت 1 میلیون و 700 تا 1 میلیون و 800 هزار تومان عرضه شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار