معاون توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد؛
آغاز جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان کرمان

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان از جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان خبر داد.
سرباز معلم

به گزارش آسمان‌بردسیر، روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان نوشت:  شرایط جذب معلم وظیفه (سرباز معلم) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ در آموزش و پرورش استان کرمان از سوی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان اعلام شد.

رضا امیری‌فرد گفت: از مشمولان واجدشرایط با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی‌ارشد با اولویت حداکثری جذب در مقطع کارشناسی ارشد مشروط به دارا بودن برگ آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آن‌ها یکم تیرماه هزار و ۴۰۲ می‌باشد بر اساس ظرفیت‌های اعلام شده ثبت نام به عمل می‌آید.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: ثبت نام از نهم خردادماه تا پایان وقت اداری دهم خردادماه سال جاری انجام می‌شود.

‌وی افزود: معلمان وظیفه بر‌اساس نیاز، بیشتر در مناطق روستایی و محروم و با اولویت مدارس دوره ابتدایی و هنرستان های فنی‌و‌حرفه‌ای و کاردانش ساماندهی می‌شوند.

امیری‌فرد گفت: مدت خدمت در برنامه سرباز معلم ۲سال(۲۴ماه) است، لذا مشموليني انتخاب می‌شوند كه كسر خدمت ندارند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: ادامه اشتغال معلمان وظيفه بعد از اتمام خدمت ضرورت، ممنوع می‌باشد و انجام خدمت ضرورت در آموزش وپرورش هيچ گونه حق استخدامي و يا اشتغال برای افراد ايجاد نمی‌نمايد.

رضا امیری گفت: با توجه به اعلام سهميه از سوی وزارت متبوع و ستاد كل نيروهای مسلح هيچ‌گونه انصرافی از طرف داوطلبان بعد از پذيرش قابل قبول نمی‌باشد.

وی گفت: ثبت نام اولیه از طریق مراجعه داوطلبان به ادارات آموزش و پرورش شهرستان و مناطق از تاریخ ۹ تا ۱۰ خرداد ماه جاری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار