وفایی فرماندار بردسیر خبر داد:
آمادگی ۶۶ شعبه برای اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بردسیر

فرماندار بردسیر از آمادگی ۶۶ شعبه برای اخذ رای از مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خبر داد و گفت از این تعداد ۳۷ شعبه به صورت سیار خواهند بود.
وفایی فرماندار بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، روابط عمومی فرمانداری بردسیر نوشت: حمزه وفایی فرماندار شهرستان بردسیر گفت: ۶۶ شعبه برای اخذ رای از مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بردسیر آماده است که از این تعداد ۳۷ شعبه به صورت سیار خواهند بود.

وی ادامه داد: شعب سیار اخذ رای همانند سنوات گذشته با یک برنامه‌ریزی دقیق‌تر به نقاط جمعیتی که امکان حضور در پای صندوق‌های اخذ رای در شعب ثابت را ندارند، مراجعه خواهند کرد.

وفایی همچنین درباره روش‌های گزارش تخلفات انتخاباتی و پیگیری آنها توسط مردم گفت: مصادیق تخلفات انتخاباتی در قانون مشخص است و بطور معمول پس از اطلاع‌رسانی به فرمانداری یا بازرسی انتخابات مستقر در فرمانداری ضمن بررسی اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

فرماندار بردسیر اعلام کرد در قانون انتخابات ریاست جمهوری مصوبه‌ای تغییر پیدا کرد و آن مصوبه این بود که عبارت «مدارک هویتی شناسنامه و کارت ملی» به عبارت «مدارک هویتی شناسنامه یا کارت ملی» تغییر پیدا کرد و در این موقعیت دستگاه احراز مشخص می‌کند فردی که می‌خواهد در انتخابات شرکت کند قبلا رای داده است یا خیر. در آن صورت ضرب مهر از شناسنامه برداشته می‌شود به جهت اینکه فرد رای دهنده می‌تواند با شناسنامه یا کارت ملی رای دهد.

لازم به ذکر است، ستاد انتخابات کشور روز ۲۰ خرداد به طور رسمی اسامی شش نامزد انتخابات را که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته اند اعلام کرد و تبلیغات انتخاباتی در سراسر کشور آغاز شده و تا روز هفتم تیرماه ادامه خواهد یافت.

براساس برنامه زمان بندی ابلاغ شده از سوی ستاد انتخابات کشور روز جمعه هشتم تیرماه انتخابات در سراسر ایران اسلامی برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار