معاونت آموزشی آموزش و پرورش بردسیر:
آموزش‌های پیش‌ دبستانی در رشد هوشی نوآوزان تاثیر بسزایی دارد

مجتبی لشکری معاونت آموزشی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر گفت: آموزش هایی که در مقطع پیش‌ دبستانی به نوآموزان داده می شود، در رشد هوشی آن ها تاثیر بسزایی دارد.
مجتبی لشکری
به گزارش آسمان بردسیر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر، مجتبی لشکری معاونت آموزشی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر گفت: سنجش بدو ورود نوآموزان که از اول بهمن آغاز شده با رویکرد نوین برای ثبت نام سال آینده تحصیلی در حال انجام است.
 

وی اظهار داشت: امروزه ثبت نام پیش دبستانی پیش از ورود به پایه اول دبستان برای اولیا امری ضروری است، زیرا آموزش هایی که در این مقطع به نوآموزان داده می شود، در رشد هوشی آن ها تاثیر بسزایی دارد.

 

لشکری خاطر نشان کرد: می توان گفت دانش آموزانی که دوره پیش دبستانی را گذرانده اند، نسبت به سایر دانش آموزان بسیار راحت با مدرسه انس گرفته و آمادگی بهتری برای پذیرش مطالب پایه اول دبستان را دارند.

 

معاونت آموزشی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر  تصریح کرد: از دیرباز تاکنون شرط اصلی برای ثبت نام کلاس اول دبستان و همچنین نوآموزان پیش دبستان شرکت در طرح سنجش سلامت جسمانی بوده است.

 

وی افزود: در این طرح سلامت بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی و سطح سلامت روانی نوآموز ارزیابی شده و در صورت بروز هر گونه مشکل به متخصص مربوطه ارجاع می گردد، در صورتی که کودک از هر نظر در سلامت کامل بود برگه سلامت وی مهر و امضا شده و برای ثبت نام به والدین داده می شود تا هنگام ثبت نام آن را با خود به همراه داشته باشند.

 

لازم ذکر است؛ طرح سنجش سلامت نوآموزان در شهرستان بردسیر از اول بهمن ماه آغاز شده و والدین برای دریافت نوبت بایستی به آدرس https://sso.my.gov.ir/login مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار