رمضان نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر خبر داد:
اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور در بردسیر/ دستگیری ۲۴ سارق و ۹ متهم تحت تعقيب

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر از دستگیری ۲۴ سارق و ٩ متهم تحت تعقیب با کشف ۱۶ فقره انواع سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، پایگاه خبری پلیس نوشت: سرهنگ منصور رمضان نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر گفت: چندین مرحله طرح پاکسازی نقاط جرم خیز در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس های تخصصی و کوپهای تابعه در سطح شهرستان بردسیر به اجرا در آمد.

 

وی افزود: در اجرای طرح اخیر ماموران این فرماندهی موفق شدند ۲۴ سارق و ۹ متهم تحت تعقيب و ۱۳نفر از عاملان نزاع و درگیری را دستگیر و ۱۶ فقره انواع سرقت اماکن خصوصی، خودرو و کابل برق را کشف کنند.

 

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد در اجرای این طرح ۱۵ دستگاه خودروی متخلف و ۹ دستگاه موتورسیکلت و همچنین ۹ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.

 

وی بیان داشت طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز و با همکاری خوب مردم با پلیس به صورت ضربتی و مستمر در طول سال اجرا میشود که ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان در تولید امنیت از آنان می خواهیم هشدارها و توصیه های پلیس را جدی بگیرند. 

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار