تالار متخلف پلمب شد؛
احضار برگزارکنندگان مراسم جشن هنجارشکنانه به دادسرای سیرجان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: در پی انتشار کلیپی مبنی بر هنجارشکنی پرسنل یک گروه مربوط به بخش خصوصی در قالب یک جشن، دستورات قضایی لازم جهت پلمب تالار و طلافروشی مربوط به این گروه صادر شد.
جشن مختلط در سیرجان

به گزارش آسمان‌بردسیر، فارس نوشت: مجتبی قدیمی با بیان اینکه با عوامل تهیه، انتشار و سفارش دهنده ویدیوی هنجارشکنانه با مضمون و محتوای خلاف عفت و اخلاق عمومی مربوط به برگزاری مراسم جشن سالیانه این گروه اقتصادی برخورد خواهد شد، افزود: پرونده قضایی در این خصوص به‌دلیل عدم رعایت جوانب شرعی و قانونی، عدم توجه به ضوابط انتظامی و تهیه یک کلیپ هنجارشکنانه و انتشار آن در فضای مجازی تشکیل ‌و دستور احضار متهمان صادر شده است.

 

این مقام قضایی با بیان اینکه شهروندان و خانواده‌های انقلابی اطمینان داشته باشند که هیچگونه عمل هنجارشکنانه‌ای بدون پاسخ قانونی باقی نمی‌ماند، تاکید کرد: هرگونه اقدامی که موجب جریحه‌دار شدن عفت و اخلاق عمومی شود از خطوط قرمز دادسرا است و با آن برخورد قانونی می‌شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان اظهار داشت: با توجه به مطالبات مستمر مردم و کاربران فضای مجازی و بر اساس وظایف دادسرا در موضوعات مقابله با مصادیق و اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه در فضای سایبر با بهره‌گیری از ظرفیت‌های تخصصی در اختیار و توسعه اشراف سایبری، کمیته رصد فضای مجازی دادستانی سیرجان با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی اجرای طرح‌های خاص عملیاتی، ضمن پایش شبانه‌روزی هرگونه فعالیت مجرمانه حول محورهای ترویج و اشاعه فحشا و موارد سوء اخلاقی، برخورد قانونی و بازدارنده با مجرمان را در اولویت مأموریت‌های خود قرار داده است.

 

وی خاطرنشان کرد: مقابله با مقوله‌های ضدفرهنگی البته با راهکارهای فرهنگی امکان‌پذیر است اما وقتی مساله به هنجارشکنی و مخدوش شدن قانون برسد، دادسرا تکالیف قانونی خود را با اراده‌ای قاطع و استوار انجام می‌دهد و انتظار داریم همه دستگاه‌های ذی‌مدخل همراه و هم‌افزا باشند.

 

در روزهای اخیر کلیپی در خصوص برگزاری جشن سالیانه یک گروه اقتصادی در بخش خصوصی در سیرجان در فضای مجازی منتشر شد که برخی هنجارها در آن رعایت نشده بود و انتشار این کلیپ موجب آزردگی‌خاطر قشر ولایی و انقلابی این شهرستان شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار