حسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان خبر داد:
اختصاص یک درصد از درآمد معادن به راهها / برای رفع نقاط حادثه خیز مشکل اعتباری نداریم

نماینده مردم سیرجان و بردسیر گفت: یک درصد از درآمد معادن به راهها اختصاص داده شده است.
حسن پور نماینده بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، شهباز حسن پور نماینده مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در جلسه رفع موانع و رفع مشکلات بهسازی راهها با مسئولین راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان ضمن الویت دانستن بهسازی جاده ها از رفع نقطه حادثه خیز محور بهرامجرد-گلزار به عنوان آغاز این این تصمیم خبر داد.

 

حسن پور با اشاره به این مطلب که رفع نقطه حادثه خیز محور بهرامجرد-گلزار در سال گذشته موجب شد تلفات جاده ای این محور به صفر برسد، گفت: مبالغ در خور توجهی برای رفع نقاط حادثه خیز در نظر گرفته شده که پس از هماهنکی میان راهداری، دیوان محاسبات و سایر دستگاهای ذیربط، صرف بهسازی محورهای روستایی و شهری مناطق سیرجان و بردسیر می شود.

 

حسن پور تصریح کرد: سه محور روستایی در شهرستان سیرجان ودو محور روستایی در حوزه بردسیر به عنوان خیر راهسازی مورد بهسازی قرار می گیرند که در آینده نزدیک اطلاعات دقیق تر این محورها اعلام می شود.

 

نماینده مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر خاطرنشان کرد: حدود 3 الی 4 کیلومتر از محور بافت – لاله زار نیازمند بهسازی است و بخش های از جاده سیرجان – بندرعباس نیز نیازمند اصلاح و بهسازی فوری می باشد که با کمک معادن بویژه گل گهر اصلاح خواهند شد.

 

شهباز حسن پور از رانندگان حمل ونقل جاده ای به عنوان گردانندگان اصلی چرخه حمل ونقل یاد کرد و گفت : بیشتراز 90درصد از کل حمل ونقل هوایی، ریلی ،دریایی و.. توسط بخش حمل ونقل جاده ای حمل می شود و گردانندگان اصلی این چرخه رانندگان جاده ای هستند لذا شایسته است در زمینه بهسازی جاده ها و رفع نقاط حادثه خیز اقدامات عملی انجام شود تا علاوه بر ضرر کمتر به ناوگان، جان این عزیزان از خطرات احتمالی بیشتر در امان باشد.

 

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این مطلب که برای رفع نقاط حادثه خیز مشکل اعتباری و بودجه ای نداریم، گفت: یک درصد از درآمد معادن به راهها اختصاص داده شده و با تخصیص چنین اعتباری بخش عمده ای از مشکلات جاده ها حل وفصل می شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار