مدیر کل آموزش و پرورش و استان کرمان خبر داد؛
ادامه فعالیت میز خدمت رسیدگی به اعتراضات طرح رتبه‌بندی معلمان در استان کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش و استان کرمان در دومین نشست کارگروه تبیین و تشریح نظارت و پاسخگویی به اعتراضات رتبه بندی از راه اندازی میز خدمت رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی در اداره کل و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان خبر داد.
رضایی آموزش و پرورش کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان نوشت:  رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش و استان کرمان با تبریک سال ۱۴۰۲، ضمن قدردانی از زحمات تمامی عوامل اجرایی طرح رتبه‌بندی معلمان در استان گفت: در راستای تکریم، پاسخگویی و رسیدگی دقیق، عادلانه و قانونمند به اعتراضات همکاران فرهنگی، تمامی اعضای میز تکریم و هیات ممیزه استان و نواحی و مناطق در خدمت همکاران محترم فرهنگی خواهند بود.

 

وی افزود: تلاش بر این است که پاسخگویی مناسب و مطلوب به مراجعان حضوری و غیر حضوری در موضوع رتبه بندی در اسرع وقت انجام شود.

 

رضایی تاکید کرد: مواردی بررسی می شوند که همکاران محترم فرهنگی در سامانه الکترونیکی رتبه بندی اعتراض خود را نسبت به آنها ثبت نموده باشند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: ثبت اعتراضات پس از رؤیت کارنامه رتبه بندی توسط همکار ذی نفع شروع و تا ۱۰ روز قابل ویرایش خواهد بود.

 

رضایی گفت: در مرحله رسیدگی به اعتراضات، رتبه های آموزشیار معلم و مربی معلم توسط هیات ممیزه استانی بررسی و تعیین رتبه خواهند شد و رتبه های استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم پس از بررسی توسط هیات ممیزه استانی، جهت تعیین رتبه نهایی به هیات ممیزه مرکزی ارسال خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: اعضای هیات ممیزه استانی و نواحی و مناطق با رعایت امانتداری و محرمانه بودن پرونده های تحت بررسی و با حفظ شان و حرمت همکاران با حفظ حقوق بیت المال و حق الناس نسبت به بررسی موراد اعتراضی اقدام مجدانه خواهند نمود.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان با اشاره به دقت و سرعت در رسیدگی به اعتراضات، به فرهنگیان عزیز اطمینان داد که حقوق معلمان در بحث رتبه بندی محفوظ بوده و در صورت استحقاق، هر فرد در رتبه واقعی خودش قرار خواهد گرفت.

 

رضایی گفت: همکاران فرهنگی جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۳۲۲۳۰۸۰۲-۰۳۴ و ۳۲۲۳۳۱۳۰- ۰۳۴ تماس حاصل فرمایند.

 

بر پایه این گزارش، دومین نشست کارگروه تبیین و تشریح نظارت و پاسخگویی به اعتراضات رتبه بندی به صورت مجازی( ویدیو کنفرانس) با حضور اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار