نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان؛
اراده انسان‌ها در بهره‌مندی از برکات ماه رمضان اثر دارد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اراده انسان‌ها در بهره‌مندی از برکات ماه رمضان اثر دارد و ما باید لیاقت داشته باشیم که دعوت الهی را با جان و دل بپذیریم.
علیمرادی نماینده خبرگان کرمان

 

به گزارش آسمان بردسیر، حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفت‌وگو تسنیم، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در ماه رمضان، اظهار داشت: از خدا می‌خواهیم به بهره ما را از برکات ماه رمضان و مهمانی خدا بیفزاید.

 

وی با اشاره به اینکه در این ماه عظیم بزرگ‌ترین و مهمترین دعای ما باید ظهور حضرت مهدی (عج) باشد، گفت: ماه رمضان آنقدر اهمیت و عظمت دارد که وجود پیامبر بزرگوار اسلام(ص) این ماه را به صورت اختصاصی تبیین کرده و قبل از آغاز این ماه مردم را برای ورود به ماه رمضان آماده‌سازی می‌کردند.

 

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های ماه رمضان این است که این ماه، ماه خداوند است، افزود: همه ماه‌ها، ماه خداوند هستند اما اینکه ماه رمضان را شهرالله می‌گویند نشان از اراده خدا برای لطف و عنایت ویژه به اهل عالم در این ماه است.

 

وی با اشاره به اینکه رسول‌الله (ص) در خطبه شعبانیه خود می‌فرماید مخاطب ماه رمضان همه بشریت است و اراده الهی است که خداوند می‌خواهد زندگی‌ها را سرشار از محبت و مغفرت و عفو و آمرزش کند، بیان کرد: شخصیت انسان باید در ماه رمضان به اخلاق الهی مبارک شود.

 

علیمرادی با بیان اینکه انسان باید احساس کند که زندگی او در پایان این ماه خدایی شده و روابط اجتماعی و خانوادگی او رنگ خدا گرفته است، ادامه داد: زندگی انسان قبل و بعد از این ماه باید متفاوت باشد.

 

وی با اشاره به اینکه پیامبر (ص) ویژگی دیگر این ماه را دعوت بشریت به مهمانی خداوند عنوان می‌کند و می‌فرماید “اراده انسان‌ها در بهره‌مندی از برکات ماه رمضان اثر دارد” گفت: ما به این مهمانی دعوت شدیم و حالا ما هستیم که می‌توانیم این لیاقت را داشته باشیم که دعوت الهی را با جان و دل بپذیریم یا اصلاً توجهی به دعوت خداوند نکنیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار