سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران:
ارتش و سپاه با تمام قوا ‌از ‌‌ایران دفاع خواهند کرد‌

‌فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان از قدرت نیروهای مسلح هراس کشورمان دارند، گفت: "ارتش" و "سپاه" ‌با تمام قوا ‌از ‌ ‌ایران دفاع خواهند کرد‌.
فرمانده سپاه

به گزارش آسمان بردسیر، تسنیم نوشت: امیر سرتیپ دوم خلبان ولدی ‌در حاشیه سفر فرمانده کل سپاه به خوزستان و حضور در پادگان دوکوه به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار با فرمانده کل سپاه پاسداران دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در این دیدار که در حاشیه سفر به خوزستان انجام شد، گفت: قدرت بازدارندگی و اتحاد ارتش و سپاه موجب دلگرمی ملت، هراس دشمن و رضایت فرمانده معظم کل قوا (مدظله ) شده است‌.

 

وی در ادامه ضمن تقدیر از فرماندهان ارتش و سپاه در شمال خوزستان، نیروهای مسلح را متحد و با بصیرت خواند و گفت: دو بال نظامی کشور یعنی ارتش و سپاه مایه افتخار نظام هستند و با تمام قوا در هر زمان و هر مکان که لازم باشد تا پای جان از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع  خواهند کرد.

 

در ادامه این دیدار امیر سرتیپ دوم خلبان جواد ولدی فرمانده پایگاه شکاری وحدتی ضمن تبریک ولادت امام  حسین (ع) و روزپاسدار گزارشی از عملکرد و توان نظامی این پایگاه ارائه داد و گفت: اتحاد، همفکری و هم افزایی ارتش و سپاه که به تعبیر مقام معظم رهبری  (مدظله العالی ) ید واحد اند، در بالاترین سطح ممکن در این منطقه است.

 

دشمن همه جبهه‌های جنگ را علیه ایران فعال کرد

‌سرلشکر ‌سلامی همچنین در ‌مراسم ‌سالگرد شهادت سردار خیبر حاج محمدابراهیم همت اظهار داشت: دشمن همه جبهه‌های جنگ را فعال کرد؛ تمام اندوخته‌های و زخارف خود را به میدان آورد؛ هرچه ذخیره داشت به صحنه آورد از صدام گرفته تا تکفیری‌ها، تا تروریست‌ها، تا تحریف‌کنندگان تا رسانه‌ها، همه قدرت سیاسی، اقتصادی، اطلاعاتی، عملیات روانی رسانه‌ای را در کامل‌ترین شکل به میدان آورد و در مقابل انقلاب قرار داد؛ اما هیچ کاری نتوانست انجام دهد.

 

وی افزود: به تعبیر امام خمینی (ره) که فرمود «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، اثبات شد که نه‌فقط آمریکا بلکه همه متحدانش و پیاده‌نظام‌ها، دلباختگان غرب، پناهندگان و فراری‌های سیاسی و همه کسانی که زیر بیرق غرب رفته‌اند تا علیه این ملت فتنه کنند، جمع شدند و هیچ جبهه غربی و آمریکایی در این چندسال به‌خصوص در این ماه‌های اخیر علیه انقلاب و اسلام و استقلال کشورمان نبود که به هم نپیوسته باشند؛ اما به دست جوانان ما در میدان شکست خوردند و رویا‌های آن‌ها باطل شد و خداوند نصرت خود را نازل کرد، آن‌ها شکستند و آرامش به جامعه ما بازگشت.

 

مراسم سالگرد شهادت سردار خیبر حاج محمدابراهیم همت‌ امروز ‌با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ، خانواده شهید همت و 4 هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس لشکر 27 محمد رسول الله (ص) و جوانان دهه هفتادی و هشتادی در پادگان دوکوهه واقع در اندیمشک برگزار شد.‌

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار