پرتونیا در آیین بدرقه‌ی کاروان دانش‌آموزی راهیان‌نور؛
اردوهای راهیان نور دانش آموزی تحول آفرین است

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بردسیر گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی تحول آفرین بوده و اثرات تربیتی خوبی برای انتقال مفاهیم و ارزشهای دفاع مقدس به دانش آموزان آینده ساز ایران اسلامی دارد.
پرتونیا مدیر آموزش و پرورش بردسیر

به گزارش آسمان بردسیر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر، رضا پرتونیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر در آیین اعزام نخستین کاروان دانش آموزان دختر شهرستان بردسیر به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی تحول آفرین بوده و اثرات تربیتی خوبی برای انتقال مفاهیم و ارزشهای دفاع مقدس به دانش آموزان آینده ساز ایران اسلامی دارد.

 

وی با بیان اینکه سفر به سرزمین مجاهدت‌های هشت سال دفاع مقدس توفیقی معنوی است که نصیب هر کس نمی‌شود، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان از مهمترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی است.

 

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بردسیر به دانش آموزان توصیه کرد: قدر این سفر معنوی را بدانید چرا که به خاکی پای می‌گذارید که سالها پیش هم سن و سالان شما برای صیانت از آن جان‌فشانی کردند و ره صد ساله را یک شبه طی کردند.

 

بیشتر بخوانید : ۷۶ دانش‌آموز دختر بردسیری به راهیان‌نور اعزام شدند

 

لازم به ذکر است در مرحله ی نخست اعزام های راهیان نور ۷۶ دانش‌آموز دختر بردسیری به مناطق عملیلاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار