معاون آموزش و پرورش استان کرمان:
اردوی راهیان نور در بهترین دوران عمر یک نوجوان تأثیر معنوی به سزایی دارد/ اعزام ۶۰۰۰ دانش‌آموز کرمانی به اردو

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از اعزام ۶۰۰۰ دانش‌آموز کرمانی در بهمن ماه امسال به اردوی راهیان نور خبر داد.
راهیان نور
 

به گزارش آسمان بردسیر، اصغر سادات حسینی معاون آموزش و پرورش استان کرمان در دومین جلسه اجرایی هماهنگی و پشتیبانی برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان کرمان با بیان این‌ که مهمترین اهداف اردوی راهیان نور، علاوه بر زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، بیان ایثارگری و رشادت های دلاور مردانه شهداست، اظهار کرد: اردوهای زیارتی راهیان نور دانش‌آموز ان از برنامه های بسیار مهم فرهنگی است که می تواند در بهترین دوران عمر یک نوجوان تأثیر معنوی به سزایی داشته باشد.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه امسال ۶۰۰۰ دانش‌آموز کرمانی در بهمن ماه به اردوی راهیان نور اعزام می شوندگفت: حضور دانش‌آموزان در مناطق جنگی و بازدید از این مناطق بهترین کار فرهنگی است که می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار موثر باشد.

 

سادات حسینی با اشاره به این‌ که برگزاری اردوی راهیان نور اثر بخش، دغدغه‌ی اصلی ما در آموزش و پرورش است، افزود: از تمام ظرفیت‌های آموزش و پرورش استان برای برگزاری اردوهای مطلوب و مؤثر استفاده خواهد شد.

 

وی گفت: در این سفر معنوی و فرهنگی، دانش‌آموزان از نزدیک با آثار جنگ تحمیلی و رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس ارتباط برقرار می‌کنند و اثرگذاری معنوی بسیار ارزشمند خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار