دبیر تخصصی جشنواره شعر رضوی:
ارسال ۱۰۱۰ اثر به جشنواره شعر رضوی/ موضوع ویژه؛ خادم‌الرضاییِ حاج قاسم

دبیر تخصصی جشنواره شعر رضوی با بیان اینکه تا صبح امروز ۱۰۱۰ اثر به بیست‌وهشتمین جشنواره شعر رضوی کرمان ارسال شده، گفت: این جشنواره در سه سطح استانی، ملی و بین‌الملل برگزار می‌شود.
شعر رضوی

به گزارش آسمان‌بردسیر، ایسنا نوشت: محمدجواد شرافت دبیر تخصصی جشنواره شعر رضوی در نشست خبری بیست‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی کرمان اظهار کرد: ۲۸ دوره برگزاری جشنواره شعر رضوی فراز و نشیب‌های بسیاری را از سرگذرانده و تجربه‌های بسیاری به دست آمده است.

 

وی افزود: تمرکز امسال بر محتوای جشنواره و معارف رضوی است که موضوعاتی از جمله زندگی، سیره، معارف و حرکت سیاسی اجتماعی امام رضا(علیه السلام) در نظر گرفته شده و موضوع ویژه جشنواره نیز خادم‌الرضایی حاج قاسم است.

 

شرافت با بیان اینکه بیست‌ و هشتمین جشنواره شعر رضوی در سه سطح استانی، ملی(برگزاری نشست‌های تخصصی در قم، یزد و مازندران) و بین‌الملل برگزار می‌شود، گفت: برگزاری یک شب شعر و اختتامیه‌ در افغانستان از جمله برنامه‌های بیست‌وهشتمین جشنواره شعر رضوی کرمان است.

 

این شاعر آئینی بیان کرد: براساس آخرین آمار حدود ۱۰۱۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و فراخوان در افغانستان همچنان ادامه دارد. تلاش داریم دبیرخانه جشنواره در طول سال فعال باشد و بتوانیم یک گستره زمانی و مکانی به جشنواره اضافه کنیم.

 

دبیر تخصصی جشنواره شعر رضوی گفت: اختتامیه بیست‌ و هشتمین جشنواره شعر رضوی ۲۳ اردیبهشت‌ماه جاری در کرمان برگزار می‌شود. آثار ارسال شده در سه سطح در حال داوری است و داوران از استان‌های مختلف هستند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار