مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان خبر داد؛
استان کرمان با ۲۰ هزار و ۶۰۰ جانباز

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان ۲۰ هزار و ۶۰۰ جانباز دارد گفت: از این تعداد حدود ۱۷ هزار و ۸۰۰ نفر در قید حیات هستند.
روز جانباز

به گزارش آسمان بردسیر، سعید ایرانمنش مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان در گفت‌وگو با تسنیم، با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین(ع) و میلاد حضرت ابوالفضل(ع)، اظهار داشت: روز میلاد حضرت ابوالفضل(ع) روز جانباز نامگذاری شده است و این روز را به بزرگ جانباز انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و همه جانبازان و ایثارگرانی که با تاسی از علمدار کربلا حضرت عباس(ع) رشادت‌های بسیاری را از خود به جای گذاشتند تبریک می‌گوییم.

 

وی با بیان اینکه روز جانباز یادآور رشادت‌های حضرت ابوالفضل(ع) و فداکاری‌های آن حضرت در دفاع از سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و ولایت است، گفت: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ریشه در مقاومت و مجاهدت‌های شهدا، جانبازان، رزمندگان و همه ایثارگران دارد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به برنامه‌های روز جانباز در استان کرمان از برگزاری برنامه‌های متنوع و فرهنگی به مناسبت این روز خبر داد، افزود: به مناسبت این روز برگزاری جلسات گروهی در شهرستان‌های استان و دیدارهای حضوری مسئولان با جانبازان در برنامه است.

 

وی به بازدید مسئولان استان از آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی و دیدار با این عزیزان خبر داد و گفت: تجلیل از ایثارگران و جانبازان استان کرمان از دیگر برنامه پیش‌بینی شده برای این ایام است.

 

ایرانمنش با اشاره به دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت این روز در استان کرمان، بیان کرد: برگزاری مسابقات رادیو و تلویزیونی به مناسبت چهارم شعبان سالروز میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز نیز در برنامه است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان تعداد 20 هزار و 600 جانباز دارد که درصد جانبازی آنها بین 5 تا 70 درصد است، افزود: از این تعداد حدود 17 هزار و 800 نفر در قید حیات هستند.

 

وی با اشاره به اینکه 185 جانباز 70 درصد در استان داریم که از این تعداد 34 نفر آنها ضایعه نخاعی و 23 نفر از این جانبازان روشندل هستند، ادامه داد: از کل جانبازان استان کرمان 31 جانباز زن داریم که 28 نفر آنها در قید حیات هستند.  

 

ایرانمنش با بیان اینکه جانبازان به‌عنوان اسوه‌های ایثار، مقاومت و مجاهدت الگوهای خوبی برای نسل جوانان ما هستند، افزود: جوانان ما می‌توانند با الگوگیری از این شهدای زنده خدمت به انقلاب، نظام و از ارزش‌های انقلاب اسلامی را مدنظر قرار دهند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار