مدیرعامل صنایع مس ایران:
استان کرمان قطب تولید طلا و نقره کشور می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: بنا داریم زنجیره محصولات پایین‌دستی را کامل و استان کرمان را به مرکز تولیدی، تجاری و برندینگ در حوزه طلا، نقره و سنگ‌های قیمتی تبدیل کنیم.
مدیرعامل صنایع مس ایران
به گزارش آسمان‌بردسیر، ایسنا نوشت: علی رستمی مدیرعامل صنایع مس ایران در حاشیه سفر معاون وزیر صمت به سرچشمه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این سفر و در جلسه‌ای که با معاون وزیر صمت داشتیم فعالیت‌های شرکت ملی صنایع مس مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی که ارائه شد بیانگر رشد و توسعه در مجتمع مس سرچشمه و شرکت مس است.

 

وی با بیان این‌که بنا داریم زنجیره پایین‌دستی را توسعه دهیم، افزود: یکی از محصولات فرعی ما تولید کنسانتره طلا و نقره است که بنا داریم با هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، زنجیره طلا و فلزات گرانبها مانند نقره و سنگ‌های قیمتی از جمله فیروزه که از تولیدات مجتمع مس میدوک است را کامل کنیم.

 

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ادامه داد: در این راستا استان کرمان را به مرکز تولیدی، تجاری و برندینگ طلا، نقره و فلزات گرانبها تبدیل می‌کنیم و خبرهای خوبی را در ماه‌های آینده خواهیم داشت.

 

رستمی در خصوص اجرای پروژه فاضلاب شهر رفسنجان نیز گفت: دو ماه قبل، فرمانداری رفسنجان این موضوع را به ما تکلیف کرد که مشاور آن انتخاب شده و برنامه داریم در سفر ریاست جمهوری به استان کرمان این پروژه را با سرمایه‌گذاری ۲۰۰۰ میلیارد تومانی شرکت صنایع مس آغاز کنیم.

 

وی اضافه کرد: خوشبختانه پروژه‌های توسعه شرکت مس سرعت خوبی پیدا کرده و اکتشافات توسعه یافته و ذخایر ملی مس در حال افزایش است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار