کرمانی امام جمعه بردسیر تاکید کرد؛
تروریستی خواندن سپاه دلیلی بر ناامیدی دشمنان است

حجت الاسلام کرمانی امام جمعه بردسیر گفت: با وجود برنامه ریزی های دقیق و قابل تحسین دشمنان برای شکست مردم ایران، آنها همواره دچار اشتباه محاسباتی می شوند و همین امر دلیل شکست آنهاست.
امام جمعه بردسیر

به گزارش آسمان بردسیر، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر کرمانی امام جمعه شهرستان بردسیر در خطبه های این هفته ی نماز جمعه بردسیر ضمن تبریک فرارسیدن ماه پرفضیلت رجب گفت: روز و شب های ماه رجب سرشار از خیر و برکت است و از خدا می خواهیم که توفیق درک و بهره از این ماه بزرگ را به ما عطا کند.

 

وی با اشاره به 6 بهمن ماه سالروز حماسه عظیم مردم آمل، بیان داشت: این حماسه مصداق اشتباه محاسباتی دشمنان و منافقان نسبت به انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام کرمانی افزود: دشمنان انقلاب سالهاست که برای تغییر نظام و این انقلاب نقشه های دقیق و برنامه ریزی های حساب شده ای کشیده و اجرا کرده اند اما محکوم به شکست شده اند.

 

خطیب جمعه بردسیر با اشاره به وجود برنامه ریزی های دقیق و قابل تحسین دشمنان برای مقابله با مردم ایران، گفت : با وجود برنامه ریزی های دقیق و قابل تحسین دشمنان آنها همواره دچار اشتباه محاسباتی می شوند و همین امر دلیل شکست آنهاست زیرا ایمان، اعتقاد به غیب و پایبندی مردم در حساب و کتاب های مادی آنها جایی ندارد.

 

وی خاطر نشان کرد: در آمل دشمن در حساب و کتابش دچار خطا شد و با به میدان آمدن مردم و تبدیل شدن شهر آمل به شهر هزار سنگر قائله ختم شد و دشمن این امر مهم را محاسبه نکرده بود.

 

امام جمعه بردسیر در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه به نقشه های اخیر دشمن از جمله اغتشاشات، جنگ ترکیبی و پسا اغتشاشات اشاره کرد و گفت: ناامیدی دشمنان و منافقان از بحث اغتشاشات اخیر دلیل پیگیری قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی است.

 

حجت الاسلام کرمانی در پایان با ابراز تاسف از همراهی برخی ایرانیان که هر چه دارند به خاطر امنیتی است که با مجاهدت های سپاه به وجود آمده است، با دشمنان بیان کرد: مردم با همه گلایه مندی ها در بحث قیمت ها و اوضاع اقتصادی و معیشتی پای نظام ایستاده اند و این همان دلیل شکست نقشه های دقیق و شوم دشمنان است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار