آغاز رسمی برنامه‌های سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرمان؛
اعلام محدودیت‌های ترافیکی سومین سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان

برنامه‌های سومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در جوار مزار ایشان با قرائت دعای کمیل آغاز شد.
مزار سردار دلها

به گزارش سپهر بردسیر، برنامه‌های مراسم سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی  با قرائت دعای پرفیض کمیل در گلزار بین‌المللی کرمان رسما آغاز شد.

 

حجت‌الاسلام سید میرهاشم حسینی سخنرانی این مراسم را بر عهده دارد و محمدحسین پویانفر نیز در جمع عاشقان و ارادتمندان سردار رشید اسلام مداحی می‌کند.

 

گلزار بین‌المللی شهدای کرمان به‌مدت ده روز مأمن و ماوای زائران و مجاوران سردار دل‌ها شده و این قطعه بهشتی کرمان کانون توجه عزاداران ایشان در سراسر دنیا می‌شود‌.

 

اعلام محدودیت‌های ترافیکی سومین سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان
  •  

همچنین رئیس پلیس راهور استان کرمان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت شهدای مقاومت جهان اسلام در کرمان خبر داد.

 

سرهنگ اسماعیل خوشوقت، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت، اظهار داشت: در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها قرار داریم و از هشتم دی‌ماه دهه مقاومت و مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان آغاز می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ما خود را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی شهید سلیمانی می‌دانیم، گفت: تمام امکانات پلیس برای نظم بخشی و کنترل ترافیک برای برگزاری باشکوه این مراسم و خدمت به زائران حاج قاسم گذاشته می‌شود.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه پلیس تمام تلاش خود را می‌کند تا میزبانی خوبی از مهمانان شهید سلیمانی داشته باشد، گفت: با توجه به حجم جمعیت و خودروها برای میزبانی بهتر از زائران حاج قاسم، محدودیت‌های ترافیکی سومین سالگرد بزرگداشت شهدای مقاومت جهان اسلام در کرمان اعمال می‌شود.

 

وی بیان کرد: تمامی مسیرهای گلزار شهدا از سمت خیابان شهدا و مقابل گنبد جبلیه، مسیر ورودی از سمت تخت درگاه قلی بیگ و مسیر پیست موتورسواری از سمت بزرگراه شرقی از امروز به مدت 10 روز مسدود است.

 

خوشوقت با اشاره به اینکه این محدودیت‌ها به منظور امنیت ترافیکی زائران اعمال می‌شود، ادامه داد: زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی می‌توانند از پارکینگ‌های محدوده بزرگراه شرقی استفاده کرده و مسیر خیابان گلزار شهدا به سمت مسیر مزار مطهر سردار شهید سپهبد سلیمانی را پیاده طی کرده و از خدمات موکب‌ها بهره‌مند شوند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: در مقابل بیت الزهرا حاج قاسم و در خیابان شهید رجایی نیز محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

 

انتهای پیام / 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار