همزمان با آغاز هفته ی دولت صورت می گیرد :
افتتاح و کلنگ زنی بیش از 57 طرح در شهرستان بردسیر

وفایی سرپرست فرمانداری بردسیر گفت : در هفته ی دولت بیش از ۷۵ طرح با اعتباری بالغ بر۱۸۳ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش سپهر بردسیر، با حضور وفایی سرپرست فرمانداری شهرستان بردسیر؛ مدیران و مسئولین شهرستان جلسه ستاد هماهنگی هفته دولت در دفتر فرماندار برگزار گردید.

 

بیش از ۷۵ طرح درهفته دولت افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

فرماندار بردسیر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان رجایی و باهنر گفت : در هفته ی دولت بیش از ۷۵ طرح عمرانی، بهداشتی، آموزشی، کشاورزی و بهداشتی بااعتباری بالغ بر۱۸۳ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

 

وی بر اهمیت برنامه ریزی دقیق برای گرامیداشت هفته دولت تاکید کرد و از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا علاوه بر اعلام برنامه ها و پروژه ها، حضوری پررنگ در اجرای آنها داشته باشند.

 

وفایی با تاکید بر اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس و اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم محسوب می شود،  تصریح کرد : در ایام هفته ی دولت علاوه بر افتتاح طرحها برنامه های متنوعی در سطح شهرستان به اجرا در خواهد آمد.

 

تجدید میثاق با شهدا

لازم به ذکر است ، دراولین روز از هفته دولت، حمزه وفایی سرپرست فرمانداری به همراه حجت الاسلام والمسلمین کرمانی امام جمعه ، اعضای شورای اداری و تعدادی از کارکنان ادارات باحضور در گلزار شهدا به مقام شامخ انان ادای احترام و با ارمان های مقدس شهدا تجدید میثاق  کردند.

 

همچنین در این مراسم از آرامگاه شهدای تشییع سردار دلها که به همت اداره بنیادشهید شهرستان ساماندهی گردیده رونمایی شد.

 

انتهای پیام /

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار