مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تأکید کرد:
افزایش سرانه فرهنگ و هنر کرمان با افتتاح تالار مرکزی/ به‌زودی فراخوانی برای حمایت از اهالی فرهنگ خواهیم داد

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: با افتتاح تالار مرکزی به سرانه فرهنگ و هنر کرمان اضافه می‌شود؛ بنابراین ضرورت دارد که هنرمندان به فکر تولیدات در این زمینه باشند.
تالار مرکزی کرمان
 
به گزارش آسمان بردسیر، محسن روحی در گفتگویی در خصوص مصوبات سفر ریاست‌جمهوری در حوزه فرهنگ و هنر گفت: بزرگ‌ترین موضوعی که دنبال کردیم پیگیری پروژه‌های ناتمام در حوزه فرهنگی بود که شاخص‌ترین این پروژه‌ها، مجموعه تالار مرکزی شهر کرمان و شش مجتمع فرهنگی نیمه تمام در شهرستان‌ها است.

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: تخصیص اعتبار برای پروژه تالار مرکزی با توجه به اولویتی که دارد، انجام شده و پیمانکار تقریبا کار خود را به اتمام رسانده و این پروژه تا پایان سال با حضور وزیر و یا رئیس جمهور افتتاح می‌شود؛ همچنین برای پروژه‌های شهرستان‌ها، نیز پیگیر انجام کار هستیم.

وی عنوان کرد: با افتتاح تالار مرکزی به سرانه فرهنگ و هنر کرمان اضافه و همچنین فضایی در شأن مردم و هنرمندان این شهر در حوزه‌های مختلف موسیقی، تئاتر و غیره ایجاد می‌شود؛ بنابراین ضرورت دارد که هنرمندان به فکر تولیدات در این زمینه باشند، چرا که مجموعه‌ای که آغاز به‌کار می‌کند به تولیدات فاخر و شاخص نیاز دارد.

روحی با تأکید بر اینکه ما در تلاش هستیم تا از تولیدات و طرح‌های فرهنگی حمایت کنیم، تصریح کرد: به‌زودی فراخوانی به‌ منظور حمایت از اهالی فرهنگ با اولویت مسائل حوزه فرهنگی و هنری کرمان اعلام خواهیم کرد.

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خاطر نشان کرد: توجه ویژه به اعتبارات حوزه شهرستان، مد نظر اداره کل است تا شهرستان‌ها از نظر فعالیت‌های فرهنگی و هنری تقویت شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار