جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در کرمان :
افول آمریکا و فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته است/ «حاج‌قاسم» با تشکیل ارتش اعتقادی، داعش را شکست داد

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: چراغ‌های افول آمریکا روشن شده و فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته است و همه این‌ها از تدابیر حکیمانه امام راحل، رهبر معظم انقلاب و فرماندهی حاج‌قاسم و همراهی گروه‌های مقاومتی مانند حزب‌الله لبنان قهرمان، حماس قهرمان، جهاد اسلامی قهرمان، حشدالشعبی قهرمان، انصار الله یمن قهرمان است.
سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران

به گزارش آسمان بردسیر، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در گردهمایی یاران حاج‌قاسم در مصلای امام علی علیه‌السلام اظهار داشت: سال ۱۳۶۳ در منطقه حور، حاج‌قاسم را بعد از عملیات خیبر دیدم و از زمانی که پای ما به قرارگاه باز شد با شهید سلیمانی رفیق شدیم.

 

وی با اشاره به اینکه چند اصل اساسی در رسالت پیامبر(ص) برجسته است؛ ترویج اخلاق، ترویج علم، تزکیه نفس، مهاجرت با مال را از جمله این اصول برشمرد و افزود: مکتب حاج‌قاسم بر گرفته از مکتب پیامبر(ص) و‌ امام‌ علی(ع) است.

 

جانشین نیروی قدس سپاه ادامه داد: حاج‌قاسم چند روز قبل از اینکه به سوریه برویم، مسؤول فرهنگی و تبلیغات سپاه قدس را خواست و به آنها گفت بروید علمای صاحب نفس را دعوت کنید و برای افراد نیرو‌ کلاس برگزار کنند. این‌ها در روحیه نیروها تاثیرگذار است.

 

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های حاج‌قاسم این بود که با علما، مقام معظم رهبری و امام راحل پیوند خورده بود.

 

سردار فلاح‌زاده تصریح کرد: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی ۵۲ درصد مردم ایران بیسواد و تنها ۴۸ درصد با سواد بودند و اگر امروز رتبه یازدهم تولید علم جهان را ایران کسب کرده به خاطر هنر مدیریت ولی فقیه امام راحل و بعد از ایشان مقام معظم رهبری است.

 

وی با اشاره به اینکه مردم در حوزه جهاد مالی کار کرده‌اند، گفت: مردم قبل انقلاب به زندانیان سیاسی کمک مالی می‌کردند و در دوران دفاع مقدس جبهه‌ها را حمایت مالی کردند و به مهاجرین پناه دادند، اما اگر مجاهدان راه خدا، حاج‌قاسم سلیمانی و پیشکسوتان راه جهاد و شهادت نبودند که ندای امام را لبیک بگویند، همان سال ۱۳۵۹ صدام با حمایت شرق و غرب تا شرق کشور پیشروی می‌کرد و حداقل کاری انجام می‌داد خوزستان را تجزیه می‌کرد.

 

سردار فلاح‌زاده با اشاره به اینکه ببینید حاج قاسم، در سوریه، فلسطین و عراق چه کارهایی انجام داد، ادامه داد: شجره خبیثه داعش که توسط آمریکایی‌ها راه‌اندازی شد و نزدیک به ۷۵ درصد سوریه و ۵ استان عراق را تصرف کردند و تا حاشیه مرز ایران پیشروی کرده بودند، این حاج‌قاسم بود که تدبیر حکیمانه امام خامنه‌ای را عملی کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: از حاج‌قاسم در زمینه اولین عملیات در سامرا پرسیدم و گفتم در آنجا چه کردید، جواب داد رفتیم آنجا اما نمی‌دانستیم دشمن کجا قرار دارد و بچه‌ها اطلاعات کافی نداشته و فقط اصرار داشتند به جلو حرکت کنند و سامرا را فتح کنند خودم با ابومهدی سوار ماشین شدیم و به سمت دشمن(داعش) رفتیم.

 

 وی ادامه داد: داعش به مراتب از صدام و بعثی‌ها خطرناک‌تر بود. هنر حاج‌قاسم در مقابل این ارتش این بود که یک ارتش اعتقادی‌، با انگیزه و مصمم را به مصاف داعش ببرد؛ یعنی فاطمیون، زینبیون، حیدربون، حشد الشعبی، نیروهای رضوی، بسیجی و پاسدار اعتقادی را مقابل داعش اعتقادی در جبهه باطل برد و آنها را شکست داد.

 

جانشین فرمانده سپاه قدس ابراز داشت: حاج‌قاسم در عراق بالای ۳۲عملیات و در سوریه بالای ۱۰۰عملیات را طراحی، مدیریت و فرماندهی کرد و عراق و سوریه را نجات داد.

 

وی تاکید کرد: آخرین عملیات آزاد سازی سوریه ابوکمال بود که با آزادسازی این نقطه پیروزی اسلام بر کفر بود.  پایان حکومت داعش رقم خورد و کل طرح و نقشه آمریکا برای سیطره کامل بر عراق و سوریه شکست خورد، زیرا آمریکایی‌ها تصمیم داشتند ارتباط بین عراق، ایران و سوریه را برای همیشه تاریخ مسدود کنند و طرح‌های آنها به دست توانای شهید سلیمانی به شکست انجامید.

 

وی عنوان کرد:  در منطقه لبنان و فلسطین رژیمی که یک روز داعیه تصرف نیل تا فرات را داشت با حماسه حاج‌قاسم سلیمانی و همراهی و همکاری سید حسن نصرالله دشمن را مجبور به عقب نشینی اجباری کردند و رژیم صهیونیستی ناچار شد دور مرز دیوار بتنی پنج متری با سیم‌های خاردار ر احداث کند.

 

 فلاح‌زاده بیان داشت: رژیم صهیونیستی امروز به خاطر تدبیر، برنامه‌ریزی راهبردی و اقدام به‌موقع حاج‌قاسم ناچار شد به پشت مرزهای لبنان عقب‌نشینی کند و اکنون دچار اختلافات حکومتی شده‌اند و رژیمی هم که دچار اختلافات شود قطعا دچار فروپاشی می‌شود.

 

جانشین سپاه قدس گفت: رژیم صهیونیستی نتوانست انتفاضه اول فلسطینی‌ها را جمع کند و بچه‌های جهاد اسلامی و حماس و همچنین جوانان کرانه غربی انتفاضه دوم را شروع کردند و مثل صاعقه بر سر دشمن فرود آمدند.

 

وی افزود: حماس و جهاد اسلامی با دست پر از سلاح‌های سبک، نیمه سنگین، سنگین و موشکی آماده هجوم به رژیم صهیونسیتی هستند.

 

فلاح‌زاده تاکید کرد: حاج‌قاسم در منطقه باعث شد که تمامی طرح‌های آمریکا علیه عراق، سوریه و ایران به ناکامی کشیده شود، زیرا آمریکایی‌ها آمده بودند که کل خاورمیانه را دچار تجزیه کنند که با تدابیر رهبر معظم انقلاب و برنامه‌ریزی، اراده میدانی و فرماندهی میدانی حاج‌قاسم تمامی طرح‌های آمریکا در زمینه خاورمیانه جدید به ناکامی کشیده شد.

 

وی با اشاره به اینکه راس همه دشمنی‌ها شیطان بزرگ آمریکا است، اضافه کرد: حاج‌قاسم بیان می‌کرد راس همه شیاطین آمریکا است، رژیم صهیونسیتی و گروه‌های تکفیری تروریستی داعش همه ذیل آمریکا عمل می‌کنند.

 

فلاح‌زاده گفت: اگر دشمنان جنگ ترکیبی، جنگ فرهنگی و ناتو فرهنگی و تحریم اقتصادی را علیه کشور ما راه‌اندازی می‌کنند به دلیل ضعف آمریکا است زیرا آمریکا در ضعف قرار دارد و صیانت سیاسی، صیانت نظامی و صیانت اقتصادی خود را از دست داده است.

 

وی عنوان کرد: چراغ‌های افول آمریکا روشن شده و فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته است و همه این‌ها از تدبیر حکیمانه امام راحل، رهبر معظم انقلاب و فرماندهی حاج‌قاسم و همراهی گروه‌های مقاومتی مانند حزب‌الله لبنان قهرمان، حماس قهرمان، جهاد اسلامی قهرمان، حشدالشعبی قهرمان، انصارالله یمن قهرمان است.

 

 فلاح‌زاده تصریح کرد: اولین ویژگی حاج‌قاسم که توانست همه این کارها را انجام دهد ایمان بود، حاج‌قاسم مومن واقعی در درگاه خداوند بود و در این راه از روز اولی که پا در رکاب امام گذاشت تا زمانی که به شهادت رسید در ایمانش ثابت و استوار باقی ماند.

 

وی افزود: حاج‌قاسم یک مومن واقعی با ایمان ثابت و استوار مشغول ترویج و تبلیغ آموزه‌های دینی و فرهنگ غنی اهل بیت(ع) و همچنین جهاد و مبارزه با دشمنان خدا بود.

 

جانشین فرمانده سپاه قدس بیان کرد: دیگر ویژگی حاج‌قاسم خدا محوری بود و برای خدا کار می‌کرد و یک مرد الهی ملکوتی بود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار