وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیمارستان شهید باهنر کرمان:
اقدامات فوق تخصصی لازم برای مصدومان سانحه بالگرد بافت انجام شده است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تمام اقدامات فوق تخصصی لازم برای مصدومان سانحه بالگرد بافت انجام شده است.
وزیر بهداشت در کرمان
به گزارش آسمان بردسیر، وبدا نوشت: دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در حاشیه عیادت از مصدومان سانحه بالگرد بافت در بیمارستان شهید باهنر کرمان، گفت: وقوع این حادثه  تلخ و سنگین بوده و ۱۹ مصدوم و یک جانباخته داشته است. ولی با توجه به این که در همان لحظات اولیه همکاران اورژانس بافت بر بالین مصدومان حاضر شدند، اقدامات اولیه درمانی به خوبی صورت گرفت.
 
 
وی افزود: انتقال مصدومان به کرمان نیز با مراقبت های لازم انجام شده و باعث شده این سانحه بحمدلله جانباخته دیگری نداشته باشد.
 
 
وزیر بهداشت تصریح کرد: از ۱۹ بیمار سانحه، ۹ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شده و ۱۰ مصدوم نیز در بخش بستری بودند که ۶ نفر از آنان از بخش مرخص شده اند و فقط ۴ مصدوم در بخش مانده اند. 
 
 
دکتر عین اللهی خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهار مصدومی که صدمه بیشتری دیده اند در بخش مراقبت های ویژه به سر می برند.  بحمدالله ضربه وارده به سر دکتر سجادی شدید نبوده و اقدامات  درمانی لازم  به طور کامل انجام شده است و ایشان نیازی به عمل جراحی ندارند. 
 
 
وزیر بهداشت اظهار داشت:  یک مهره گردن وزیر ورزش دچار شکستگی خفیف شده و بیشترین صدمه دیدگی ایشان در دو طرف قفسه سینه بوده که موجب کانتیوژن و صدمه دیدگی ۳۰ درصدی ریه شده است. 
 
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با رسیدگی های فوق تخصصی  همکاران ما در بیمارستان شهید باهنر کرمان که جا دارد از همه این عزیزان قدردانی کنم، ضربه سر و ضایعه قفسه سینه وزیر ورزش تحت کنترل قرار دارد و علائم حیاتی ایشان کاملا پایدار است. 
 
 
دکتر عین اللهی خاطرنشان کرد: سطح هوشیاری وزیر ورزش نیز بهتر شده و هنگامی که مقدار داروی ایشان کاهش یابد، به بالای ۹ خواهد رسید. 
 
 
وی در پایان اظهار امیدواری کرد مصدومان بخش مراقبت های ویژه پس از طی دوره نقاهت  سلامت خود را بازیابند.
 
 
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار