علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:
امام خمینی(ره) عصر جدیدی را در توجه به احترام به عدالت، حريت انسان و احترام به آراء مردم در این دوران آغاز کرد

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام خمینی(ره) عصر جدیدی را در توجه به معنویت اسلامی و گرايش و احترام به ارزش‌های انسانی، احترام به عدالت، حريت انسان و احترام به آراء مردم در این دوران آغاز کرد.
امام خمینی ره

به گزارش آسمان‌بردسیر، حجت‌الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگویی؛ ضمن عرض تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) گفت: امام راحل، هدیه بزرگ الهی به مستضعفان جهان، امت اسلامی و ملت ایران در این زمانه بود.

 

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که خداوند باری تعالی با حضور امام خمینی(ره) این مرد بزرگ نور امید به رهایی از چنگ مستکبران را در دل محرومان جهان درخشان کرد، ادامه داد: خداوند با حضور معمار کبیر انقلاب به امت اسلامی زمینه‌های عزت را نشان داد و ملت ایران را کرامت بخشید.

وی ابراز کرد: گفتار و کردار امام خمینی(ره) جلوه‌ای از جلوه‌های وجودی پیامبر(ص) و ائمه معصومین علیهم‌السلام بود و انقلابی که ایشان رهبری کرد پرتوی از نور بعثت نبوی است.

 

این مقام مسئول بیان کرد: امام راحل، این عالم ربانی، ارزش‌های بلندی مانند قیام برای خدا، اعتلای کلمه توحید، خدمت به انسان‌های محروم و مستضعف، جهاد و مبارزه نبوی و علوی با مستکبران و جهان‌خواران را در این زمان احیا کرد.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی ضمن اشاره به مطلب فوق افزود: امام خمینی(ره) عصر جدیدی را در توجه به معنویت اسلامی و گرايش و احترام به ارزش‌های انسانی، احترام به عدالت، حريت انسان و احترام به آراء مردم در این دوران آغاز کرد.

 

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: با ارتحال امام راحل، خداوند نعمت تعیین آیت‌ الله خامنه‌ای را به عنوان رهبری انقلاب و امام جامعه کرامت فرمود و راه این خلف صالح در تداوم انقلاب، همان راه امام خمینی(ره) است که به نصرت الهی و همراهی ملت مومن، طی می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار