علیدادی امام جمعه کرمان:
امام خمینی متفاوت‌ترین انقلاب تاریخ را به پیروزی رساند/انقلاب امام با هیچ انقلاب دیگری قابل مقایسه نیست

امام جمعه کرمان با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) متفاوت ترین انقلاب تاریخ را به پیروزی رساند.
علیدادی امام جمعه کرمان
 

به گزارش آسمان‌بردسیر، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در مراسم گرامیداشت ایام عروج ملکوتی امام راحل (ره) در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه امام در خصوص انقلاب و تغییر و تحولی که به وجود آورد یک سری استثنائات را در تاریخ به نمایش گذاشت، افزود: انقلاب امام به مدد نیروهای الهی و مردمی با هیچ انقلاب دیگری قابل مقایسه نیست و انقلاب اسلامی کم سابقه یا بی سابقه است.

 

وی با بیان اینکه امام احیاگر دین بود، افزود: شخصیت امام خمینی(ره) بسیار استثنایی بود، بعد از امام و شخصیت ائمه معصومین شخصیت‌های زیادی دیده ایم یا سرنوشتشان را در تاریخ خوانده ایم و آنان را درک کرده ایم اما شخصیت امام راحل ممتاز و متفاوت بود.

 

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه امام جریان ساز و تاریخ ساز بود، اظهار کرد: ما شیخ صدوق ها، علامه مجلسی ها، ملاصدراها و … را خوانده ایم که یا در اخلاق درخشیده، در عرفان و سیر و سلوک یا در مبارزه برجسته شده اند اما شخصیت امام کاملا متمایز بود علت هم این است که امام شخصیتی جامع بود.  

 

وی تصریح کرد: امامی که در برابر آمریکا و شاه به گونه ای ایستاد که هیچ گونه انعطافی نشان نداد اما درباره مسائل اخلاقی و عرفانی بسیار منعطف بود.

 

علیدادی سلیمانی در پایان گفت: اگر امام شبی مطالعه نمی کرد روز بعد درس نمی داد و با این خلوص توانست متفاوت ترین انقلاب تاریخ را به پیروزی برساند.

 

بر پایه این گزارش، مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد با حضور نماینده ولی فقیه در استان، رئیس مجمع نمایندگان استان و جمعی از مسئولان در اداره کل آموزش و پرورش استان همراه با قرائت زیارت عاشورا، مدیحه سرایی و … برگزار شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار