مدیرعامل هلال احمر کرمان:
امدادرسانی به ۲۵۰ آسیب‌دیده از سیل، برف و کولاک در استان کرمان

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع سیل، برف و کولاک در نقاط مختلف استان، گفت: ۲۵۱ نفر متاثر از حوادث جوی توسط هلال احمر امدادرسانی شدند.

به گزارش آسمان بردسیر، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع بارندگی، سیل و برف و کولاک به مدت 2 روز متوالی در 9 شهرستان استان کرمان، اظهار داشت: 288 نفر در این سوانح دچار حادثه شدند که از این تعداد به 251 نفر توسط نجاتگران این جمعیت امدادرسانی شده است.

 

وی با اشاره به وقوع سیل در شهرستان‌های کهنوج، رودبارجنوب و قلعه گنج در جنوب استان کرمان، افزود: 10 روستا در این مناطق درگیر این حادثه شدند که نیروهای هلال احمر به حادثه دیدگان این نقاط امدادرسانی کردند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان به وقوع برف و کولاک در شهرستان‌های ساردوئیه، انار، بافت، سیرجان، رابر و ماهان نیز اشاره کرد و گفت: به مردم گرفتار در 6 روستا و محور مواصلاتی درگیر برف در این مناطق نیز توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شده است.

 

وی با اشاره به حضور 41 نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمان در این عملیات‌های امداد و نجات، بیان کرد: 36 خودرو نیز در حوادث جوی مذکور توسط نیروهای جمعیت هلال احمر رهاسازی شدند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: 24 بسته غذایی 72 ساعته، 119 کیلوگرم نایلون، 10 تخته پتو و موکت و سایر اقلام امدادی مورد نیاز در مخاطره سیل و برف و کولاک نیز در بین آسیب‌دیدگان توزیع شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار