موسی پور عضو هیئت مدیره جمعیت هلال احمر کرمان؛
امروز روز بهار فعالیت‌های جمعیت هلال احمر است

موسی پور گفت : امروز روز بهار فعالیت های جمعیت هلال احمر است و هر روز در جمعیت هلال احمر استان کرمان، شاهد کار جدید و برنامه‌های نوین در همه حوزه‌ها هستیم.
زهرا موسی پور

به گزارش آسمان بردسیر، روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان نوشت: زهرا موسی پور عضو هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان کرمان در مراسم کلنگ زنی ساختمان اداری و امدادی هلال احمر بردسیر ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش نیرو‌های داوطلب جمعیت هلال احمر بیان کرد: امروز فعالیت‌های هلال احمر از دیده هیچکس پنهان و پوشیده نیست.

 

او افزود: اگر مدال‌ها و نشان‌های بین الملی به جمعیت هلال احمر تعلق می‌گیرد، متعلق به تک تک اعضای داوطلبی است که در برنامه و مناسبت‌های مختلف به ایفای نقش و وظایف خود می‌پردازند.

 

موسی پور با اشاره به اینکه امروز روز بهار فعالیت‌های جمعیت هلال احمر است، عنوان کرد: هر روز در جمعیت هلال احمر استان کرمان، شاهد کار جدید و برنامه‌های نوین در همه حوزه‌ها هستیم.

 

او تصریح کرد: هلال احمر در استان یکی از دستگاه‌های مهم و کلیدی است و همیشه در هر حادثه و بحرانی اولین نگاه به جمعیت هلال احمر است.

 

موسی پور در ادامه با اشاره به ورود موفق جمعیت هلال احمر در حوزه آسیب‌های اجتماعی گفت: پیشانی هلال احمر و یکی از نقطه‌های ورود اعضای جوانان و داوطلب در جمعیت هلال احمر، راه اندازی و فعالیت خانه‌های هلال است.

 

لازم به ذکر است، در حاشیه این مراسم از ۲ عضو کانون دانش آموزی جمعیت هلال احمر شهرستان بردسیر که در جشنواره کشوری فیلم و عکس اربعین حسینی حائز رتبه برتر شدند، از سوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، امام جمعه و فرماندار شهرستان تجلیل به عمل آمد.

 

هلال احمر بردسیر

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار