مدیرکل اموال بنیاد مستضعفان کرمان:
املاک بنیاد مستضعفان در بردسیر به عنوان فضای آموزشی در اختیار آموزش و پرورش است

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان های کرمان و سیستان و بلوچستان: املاک بنیاد مستضعفان در شهرستان های بردسیر و بافت استان کرمان که به عنوان فضای آموزشی در اختیار آموزش و پرورش هستند به صورت رایگان به وزارت آموزش و پرورش واگذار می شوند
آموزش و پرورش کرمان

به گزارش آسمان‌بردسیر، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان های کرمان و سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: املاک بنیاد مستضعفان در شهرستان های بردسیر و بافت که به عنوان فضای آموزشی در اختیار آموزش و پرورش هستند به صورت رایگان به وزارت آموزش و پرورش واگذار می شوند.

 

به گزارش ، آرشام هنرکار در این دیدار خاطرنشان کرد: توجه به آموزش و پرورش لازمه توسعه و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

 

وی با اشاره به اقدامات ماندگار بنیاد مستضعفان در مناطق محروم کشور گفت: توجه به آموزش و پرورش و مدارس به ویژه مدارس مناطق محروم اولویت اصلی بنیاد مستضعفان است.

 

هنرکار گفت: املاک بنیاد مستضعفان که به عنوان فضای آموزشی مورد بهره‌برداری آموزش و پرورش در شهرستان‌های بردسیر و بافت هستند به صورت رایگان به وزارت آموزش و پرورش واگذار می شوند.

 

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان های کرمان و سیستان و بلوچستان تاکید کرد: آموزش و پرورش باید اولویت اول مردم و همه نهادهای دولتی و غیر دولتی باشد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این دیدار توجه به مدارس را ضرورتی انکار ناپذیر در راستای تربیت نسلی متعهد و کار آمد دانست.

 

رضا رضایی ضمن تقدیر و تشکر از توجه ویژه بنیاد مستضعفان به مدارس گفت: بنیاد مستضعفان با تجهیز مدارس نقش موثری در ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در مناطق محروم داشته است.

 

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین بخش عدالت اجتماعی، عدالت آموزشی است، افزود: قدردان بنیاد مستضعفان و تلاش‌های این مجموعه برای کمک به تحقق عدالت آموزشی در استان به ویژه مناطق محروم هست.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار