سردار رادان در کرمان:
امکانات انتظامی استان کرمان در حوزه‌های مختلف تقویت می‌شود

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به مشکلاتی که چندین سال استان کرمان با آن روبه‌رو است، گفت: امکانات انتظامی استان کرمان در حوزه‌های مختلف تقویت می‌شود.
سردار رادان
 

به گزارش آسمان بردسیر، تسنیم نوشت: سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با حضور در کرمان و در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه اوایل انقلاب در استان کرمان حضور داشتم، اظهار داشت: امروز ارزیابی‌های سختگیرانه‌ای از فرماندهی انتظامی استان کرمان داشتیم و خوشبختانه این استان در همه حوزه‌ها نمره خیلی خوب گرفت؛ کمتر استانی است که در همه حوزه‌ها نمره خیلی خوبی کسب کند.

 

وی با اشاره به مشکلاتی که چندین سال است که استان کرمان با آن روبه‌رو است، گفت: در این سفر مقرر شد ‌که این مشکلات در سال 1402 حل شود و استان را تقویت بیشتری کنیم تا همکاران با فراغ بال بیشتری کار کنند.

 

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه در این سفر همه پلیس‌ها و معاونان فراجا ما را همراهی می‌کنند، افزود: فرماندهی انتظامی استان کرمان با تلاش‌ها و حمایت‌های مسئولان استان نه تنها کار قابل قبولی را با توجه به امکانات و نفرات موجود داشته که پیشرفت‌هایی مهمی هم داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه مقرر شد فرماندهی انتظامی استان کرمان در سال 1402 بهتر از سال قبل عمل کند، ادامه داد: ما هم قول دادیم تا حدی استان کرمان را تقویت کنیم تا آلودگی‌هایی که در حوزه شرارت و حمل مواد مخدر در برخی از نقاط استان وجود دارد، برطرف و در برخورد با برخی مسائل بهتر عمل شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان نیز در این دیدار با اشاره به سفر طولانی فرمانده کل انتظامی کشور از بندرعباس به کرمان با اشاره به شرایطی که کشور در آن قرار دارد و دشمنان هر روز نقشه‌هایی شوم برای کشور طرح‌ریزی می‌کند، اظهار داشت: خوشبختانه مجموعه فراجا توانسته از پس از این اتفاقاتی که دشمن رقم می‌زند به خوبی برآمده و همیشه دست پیش را داشته باشد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان به دلایل مختلف از حساسیت بالایی برخوردار است، افزود: این استان از سویی پهناورترین استان کشور است و از سوی دیگر با استان‌های مرزی کشور همسایه است و مسائل امنیتی خاص خود را دارد.

 

وی با اشاره به اینکه استان کرمان، استان شهید سلیمانی بوده و مرقد مطهر سردار دل‌ها در این استان است و به این واسطه مورد توجه تمام کشور قرار دارد، بیان کرد: انتظار می‌رود با توجه به حساسیت استان کرمان، اگر ضعف و کاستی در امکانات و عِده و عُده استان کرمان وجود دارد، برطرف شود تا تا نیروهای انتظامی استان همچنان ماموریت خود را در راستای منویات مقام معظم رهبری را به خوبی انجام بدهند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار