علیدادی امام جمعه کرمان:
اهانت غرب به مرجعیت و مقدسات نشان از نگرانی دشمن از توسعه دین خدا است

امام جمعه کرمان با محکوم کردن اهانت به مرجعیت دینی و مقدسات، گفت: اهانت غرب به مرجعیت دینی و مقدسات نشان از نگرانی دشمن از توسعه دین خدا در جامعه است.
امام جمعه کرمان اهانت
  •  

به گزارش آسمان بردسیر، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان با محکوم کردن اهانت به مرجعیت دینی و مقدسات، گفت: دهان‌های ناپاک و قلم‌های آلوده در غرب وقیحانه به جایگاه امامت و ولایت و مرجعیت دینی اسلام تاخته است.

 

وی با بیان اینکه در نگاه دینی کانونی پاک‌تر و مقدس‌تر از کانون هدایت‌گری جامعه به اسلام وجود ندارد و دشمن از این مهم نگران و هراسان است، ادامه داد: دشمن از توسعه دین خدا در جامعه می‌ترسد وگر نه دلیلی ندارد که با دین اسلام که یکی از پرطرفدارترین دین‌های خدا در عالم است و شخص اول آن، اهانت کند.

 

خطیب جمعه کرمان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: حضرت علی(ع) در اهمیت تقوا به مالک اشتر می‌فرماید “تو را به رعایت تقوای الهی توصیه می‌کنم چرا که در جایگاه مهمی هستی”.

 

وی با بیان اینکه یکی از علامت‌های شناسایی افراد با ایمان پایبندی آنها به عهد و پیمان است، گفت: پایبندی به عهد و پیمان یکی از ارکان مهم یک جامعه، به‌ویژه جامعه دینی است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه انسان مومن به قول و تعهدی که می‌دهد، عمل می‌کند و خود را در پیشگاه خداوند مسئول می‌داند، بیان کرد: وقتی پذیرفتیم که مسلمان هستیم باید بر عهدی که با خدای خود بستیم، پایبند باشیم.

 

وی با بیان اینکه برخی از عهد و پیمان‌ها با بنده خداوند است و متاسفانه بخش زیادی از پرونده‌های قضایی در محاکم به دلیل عدم پایبندی به تعهدات است، گفت: بدعهدی و پیمان‌شکنی نارضایتی خداوند متعال را در پی دارد و باید پاسخگو باشیم.

 

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه امروز دنیا گرفتار بدعهدی‌ها و پیمان شکنی‌ها است، افزود: حضرت علی(ع) می‌فرماید “پای عهد خود بایستید و پیمان خود را پاس بدارید.

 

امام جمعه کرمان در بیان خطبه دوم نماز جمعه با تبریک سالروز انتصاب مقام معظم رهبری به امامت جمعه تهران توسط امام خمینی (ره) اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جایگاه امام جمعه تهران بسیار ارزشمند و اثرگذار در مسیر انقلاب اسلامی عمل کرد.

 

[pullquote]امروز انقلاب اسلامی ایران به یک الگوی بزرگ در دنیا تبدیل شده است[/pullquote]

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نشان داد، مبارزه با طاغوتیان و استکبار امکان پذیر است و به موفقیت ختم می‌شود، گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به یک الگوی بزرگ در دنیا تبدیل شده است.

 

علیدادی سلیمانی با گرامیداشت روز دفاع از مردم فلسطین و غزه افزود: جمهوری اسلامی ایران همیشه مدافع مظلومان عالم است و از جریان حق و حق طلبی در دنیا دفاع می‌کند.

 

وی با بیان اینکه آمریکا و غربی‌ها در مقابل آزادی مردم با همه شعارهایی که می‌دهند ضد آزادی عمل کرده و از رژیم جعلی صهیونیستی دفاع می‌کنند، ادامه داد: سازمان ملل نماینده ملت‌ها نیست، بلکه نماینده قدرت‌ها است و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین کاری انجام نمی‌دهد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: این روز را به زنان متعهد و با ایمان ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 

وی در بیان ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: حضرت فاطمه (س) تحت تربیت مستقیم نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) بود و دختری تربیت کرد که در دنیا نمونه ندارد و به کانون هدایت جامعه تبدیل شد.

 

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه خانه حضرت زهرا (س) خانه‌ای است که از درون این خانه فرزندانی تربیت شدند که هدایتگر مردم به دین اسلام شدند، ابراز داشت: عملکرد حضرت زهرا (س) باعث شد این شخصیت بزرگ اسلام معیار تشخیص حق از باطل شود.

 

وی با اشاره به اینکه آن حضرت در دفاع از حق و دفاع از امامت و ولایت جامعه اقدامات بزرگی انجام داد که در تاریخ ثبت شده است، گفت: زن ایرانی افتخار دارد که سالروز ولادت حضرت زهرا (س) روز زن نامگذاری شده است.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار