سپاه ثارالله کرمان در بیانیه ای اعلام کرد:
ایران کانون رویش حاج قاسم ها است

سپاه ثارالله کرمان در بیانیه ای اعلام کرد که ملت ایران کانون رویش حاج قاسم هاست و هزاران جوان مستعد و مصمم در مسیر حاج قاسم قرار خواهند گرفت.
حاج قاسم

به گزارش سپهر بردسیر، سپاه ثارالله کرمان در آستانه سالگرد شهادت سردار دل‌ها بیانیه‌ای صادر کرد، در این بیانیه آمده است؛ در آستانه سومین سالگرد ترور ناجونمردانه بزرگترین اسطوره مبارزه با تروریسم هستیم، بزرگ مردی که شهادتش جهان اسلام را در بهت حیرت فرو برد که چگونه آمریکایی‌های جنایتکار انتقام نابودی داعش از مرد اصلی مقابله بین المللی با تروریسم را گرفتند!

 

هیچ چیز جز شهادت، پاداش مجاهدان فی سبیل الله خصوصاً سپهبد شهید سلیمانی نبود، که به واقع مصداق آیه «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» بود؛ او در دو جهان جاودانه شد و به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به یاران شهیدش پیوست. همزمانی سالروز شهادتش با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که غیرت و مردانگی و علمداری و جان برکف بودنش؛ تداعی گر یگانه علمدار کربلا؛ اولاد زهرا سلام الله علیها در ذهن‌ها و یادهاست. اما این حادثه تلخ منشأ تحولات بزرگ روحی در ملت و جوانان ما و غرب آسیا شده است.

 

شهادت شهید سرافراز، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای والام مقام، از جمله شهدای حوادث تروریستی اخیر، آن‌ها در خیال باطل خود فکر نکند که با ترور و به شهادت رساندن فرزندان این مرز وبوم توسط ایادی مزدور اسرائیل جنایتکار می‌توانند مانع رشد و ترقی سریع و روزافزون انقلاب اسلامی ایران شوند؛ این خود سند حقانیت جمهوری اسلامی ایران در هم سو دانستن استکبار و تروریسم در جهان است.

 

یقیناً خون حاج قاسم سلیمانی انسان‌ساز خواهد شد، او اسطوره و اسوه جوانان جهان اسلام در امروز و فردای تاریخ خواهد بود. خون او تزریق حیات مجدد در رگ‌های انقلاب اسلامی خواهد بود. خون شهید سلیمانی انسجام ملی ملت ایران را دوچندان کرده است و یاد رجائی‌ها، باهنرها و بهشتی‌ها را برای نسل‌های متاخر انقلاب اسلامی زنده نموده است، بدون تردید انتقام این جنایت بزرگ در جغرافیایی به عرض و طول جهان اسلام گرفته شده و فراموش نخواهد شد و حلاوت این جنایت بزرگ برای دشمن به تلخی تبدیل شده است.

 

و اما برای همگان مجسم شده است که خون شهید حاج قاسم سلیمانی بیدارگر بوده و آزادگان جهان همیشه از خود خواهند پرسید: چرا پرچمداران مبارزه با تروریسم را ترور می‌کنند.

 

آمریکای جنایتکار نمی‌داند که ملت ایران کانون رویش حاج قاسم هاست و هزاران جوان مستعد و مصمم در مسیر حاج قاسم قرار خواهند گرفت و ذره‌ای به اراده مقاومت و مبارزه با تروریسم خللی وارد نخواهد شد و همچنین تقارب این ایام با حماسه ملی ۹ دی ۸۸ و یادآوری وقایع و حوادث ناگوار آن روزها؛ و همچنین حوادث تروریستی اخیر که با روشنفکری و آگاهی امت اسلامی در زیر بیرق، ولی مطلقه فقیه خنثی گشت، بر بیدار باش و بصیرت ملت ایران در این برهه حساس افزوده است.

 

اکنون کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام در سومین سال از شهادت آن جان فدای جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی میزبان زائرانی از سراسر این گیتی است برای عرض ارادت به مضجع نورانیش، آری گرچه برادر قاسم در بین ما نیست اما نسل سلیمانی مرز ندارد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار