مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در بازدید از کارخانه لاستیک مجتمع فناوران صنعت بردسیر:
بارفع مشکلات کارخانه لاستیک فناوران صنعت بردسیر می توان شاهد پیشرفت کمی و کیفی تولیدات آن بود

رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در بازدید از کارخانه لاستیک مجتمع فناوران صنعت بردسیر گفت: با رفع مشکلات و مسائل مربوط به طرح توسعه می توان شاهد پیشرفت و ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات این مجتمع بود.
لاستیک صنعت بردسیر

به گزارش آسمان بردسیر،  روابط عمومی مجتمع فناوران صنعت بردسیر نوشت: علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران به همراه مسئولان شهرستان بردسیر از کارخانه ی لاستیک مجتمع فناوران صنعت بردسیر بازدید کرد.

 

در این بازدید که با همراهی هدایت رئیس هیئت مدیره صنایع ملی مس، حجت الاسلام کرمانی امام جمعه ی شهرستان بردسیر، شهباز حسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، فخرآبادی مدیر عامل مجتمع فناوران صنعت بردسیر گزارشی از آخرین وضعیت و پتانسیل های موجود در این کارخانه را ارائه داد.

 

رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز در این بازدید گفت: راهکارهای مناسب، نسبت به عملیاتی شدن طرح توسعه این مجموعه و تولیدات آن در آینده نزدیک در دستور کار قرار گیرد.

 

وی با ابزار امیدواری در خصوص رفع مشکلات و مسائل مربوط به طرح توسعه ی کارخانه لاستیک بردسیر، بیان داشت: با رفع مشکلات و مسائل مربوط به طرح توسعه می توان شاهد پیشرفت و ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات این مجتمع بود.

 

رستمی با تاکید بر رفع مشکلات مالی این واحد تولیدی از زحمات مدیران و پرسنل این مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

 

لازم به ذکر است، کارخانه فناوران صنعت بردسیر  بعنوان یکی از تولید کنندگان و تأمین کنندگان، لاستیک صنعتی و قطعات لاستیکی صنعتی مانند رابرلاینینگ در ایران در حال فعالیت است.

لاستیک صنعت بردسیر

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار