وفایی سرپرست فرمانداری بردسیر:
بایستی در سال جدید همچون گذشته در بحث اشتغال صدرنشین استان باشیم

وفایی سرپرست فرمانداری بردسیر گفت: بایستی با همکاری همه ی دستگاههای اجرایی همچون گذشته در بحث اشتغال، امنیت، بهداشت، اجتماعی و ارزیابی عملکرد در استان کرمان صدرنشین باشیم.
وفایی فرماندار بردسیر

به گزارش آسمان بردسیر، حمزه وفایی سرپرست فرمانداری بردسیر در اولین جلسه ی شورای اداری این شهرستان در سال جدید، ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان “مهار تورم و رشد تولید” گفت: امسال که با تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال “مهار تورم و رشد تولید” نامگذاری شده است، بایستی با همکاری همه ی دستگاههای اجرایی همچون گذشته در بحث اشتغال، امنیت، بهداشت، اجتماعی و ارزیابی عملکرد در استان کرمان صدرنشین باشیم.

 

وی در ادامه از از تلاش همه ی روسای ادارات و همکاری آنها با فرمانداری که در سال گذشته جهت پیشرفت شهرستان داشته اند قدردانی نمود.

 

لازم به ذکر است، جلسه ی شورای اداری شهرستان بردسیر، با حضور حجت الاسلام و المسلمین کرمانی امام جمعه بردسیر، حمزه وفایی سرپرست فرمانداری بردسیر، شهباز حسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان وسایر اعضای شورای اداری برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار