استاندار کرمان:
با اصلاح فرآیندها می‌توان به افزایش بهره‌وری کمک کرد/نرخ بهره‌وری طی سال‌های گذشته صفر بوده است

استاندار کرمان گفت: بسیاری از اصلاح فرآیندها، به حل مسائل و ارتقای بهره‌وری دستگاه‌ها کمک می‌کند.
فداکار استاندار کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان نوشت: نشست کمیته بهره‌وری استان 8 بهمن ماه به ریاست استاندار کرمان برگزار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در خصوص اقدامات و برنامه‌های دستگاه مربوطه خود در حوزه ارتقای بهره‌وری گزارش دادند. 

 

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این نشست عنوان کرد: برنامه‌ بهره‌وری دستگاه‌ها را باید متناسب با استراتژی و ظرفیت‌های موجود و با نگاه واقع‌گرایانه دید. 

 

وی هماهنگی‌ بین‌بخشی و تفویض اختیار را از موارد موثر در ارتقای بهره‌ وری دانست و گفت: رشد بهره‌وری در برنامه‌های توسعه در نظر گرفته شده است، اما این نرخ طی سال‌های گذشته صفر بوده است. 

 

فداکار تصریح کرد: بسیاری از اصلاح فرآیندها، به حل مسائل کمک می‌کند. از ظرفیت نوآوران و خلاقان برای اصلاح کارها در همه حوزه‌ها استفاده کنیم.

 

استاندار کرمان با تاکید به ادارات برای پرداخت بدهی‌ برق و تلفن گفت: بدهی هیچ دستگاه اجرایی نباید بماند و شرکت برق اجازه دارد، برق دستگاه‌های بدهکار غیرضرور را قطع کند. 

 

فداکار، راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس در پشت بام مدارس را در راستای ارتقای بهره‌وری و ایجاد درآمد پایدار برای مدارس را پیشنهاد داد. 

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار