|فجرانقلاب| افتتاح پروژه های عمرانی بخش گلزار؛
با بهره‌برداری از جاده صاحب آباد اصفهانوئیه بخش گلزار به شهر راین متصل شد

همزمان با دهه‌ی مبارک فجر و چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی پروژه های عمرانی بخش گلزار شهرستان بردسیر به بهره برداری رسید.
افتتاح در گلزار بردسیر

به گزارش آسمان بردسیر، همزمان با دهه‌ی مبارک فجر و چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی پروژه های عمرانی بخش گلزار شهرستان بردسیر به بهره برداری رسید.

 

پروژه های بهره برداری شده شامل اصلاح سه قوس حادثه خیز در مسیر بهرامجرد به گلزار با اعتبار 50 میلیار ریال و افتتاح فاز دوم مزرعه پرورش ماهی در روستای تلمبه ابولفضل با مشارکت صندوق کارآفرینی امید است که بهره برداری از این فاز شامل تولید و تکثیر ماهی قزل آلا با اعتباری بالغ بر 7میلیارد ریال است.

 

همچنین پروژه کانال آب کشاورزی روستای پاکوشک به طول 1200متر با اعتباری بالغ بر 7میلیارد ریال، پروژه آرامگاه شهدای گمنام شهرگلزار از محل اعتبارات بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس و شهرداری، افتتاح ساختمان دهیاری روستای صاحب بااعتباری بالغ بر 2200میلیون ریال، افتتاح پارک روستای صاحب آباد با اعتباری بالغ بر 3700ملیون ریال از محل اعتبارات دهیاری به بهره برداری رسید.

 

پروژه جاده صاحب آباد اصفهانوئیه زارچوئیه باطول 5.5 کیلومتر از دیگر پروژه هایی بود که امروز به بهره برداریی رسید که با افتتاح این مسیر بخش گلزار از بن بست خارج و به شهر راین متصل گردید.

 

این پروژه ها با حضور حمزه وفایی سرپرست فرمانداری بردسیر، حجت الاسلام والمسلمین کرمانی امام جمعه شهرستان بردسیر و اعضای شورای اداری به بهره برداری رسیدند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار