معاون استاندار کرمان:
برنامه‌های دهه مقاومت در استان کرمان با امنیت کامل برگزار شد

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: به لطف الهی در دهه مقاومت در استان کرمان هیچ گونه ناامنی وجود نداشت و با همکاری مردم و دستگاه ها به زائران به بهترین نحو خدمت رسانی شد.
گلزار شهدا کرمان
 

به گزارش آسمان بردسیر، علی بیگ زاده در آئین تودیع و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به برنامه های دهه ی مقاومت گفت : برنامه‌های دهه مقاومت در استان کرمان با امنیت کامل برگزار شد

 

وی ادامه داد: در دهه مقاومت صدها هزار زائر وارد کرمان شدند و حدود 150 هزار نفر آنها اسکان داده شد.

 

به گفته او، پیام این مراسم به جهان این بود که ملت بزرگ ایران دوستدار شهدای خود هستند و بدانید اگر مدافعین حرم رشادت نکرده بودند، امروز در مرزهای کشور با داعش می جنگیدیم و مدافعین حرم دین زیادی به گردن همه دارند.

 

طبق اعلام معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی استاندار کرمان، به لطف الهی در دهه مقاومت در استان کرمان هیچ گونه ناامنی وجود نداشت و و با همکاری مردم و دستگاه ها به زائران به بهترین نحو و در امنیت خدمت رسانی شد.

 

وی در ادامه گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی وظیفه چند سازمان در استان ها را انجام می دهد. لذا فقط در حوزه بودجه و برنامه ریزی کار نمی کند.

 

او ادامه داد: در دوران مسئولیت دکتر رودری، استان کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی بود و در کشور در این زمینه الگو بود و نرخ رشد اقتصادی استان در این دوره قابل ملاحظه بود.

 

بیگ زاده با برشمردن اقدامات ارزشمند رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: دکتر رودری در سطح ملی مشغول به کار خواهند شد.

 

بیگ زاده در پایان گفت: رودری در این دوران مدیر پروری کرده است و کارهای او از دیدگاه خداوند پنهان نخواهد بود.

 

به گزارش ایسنا، حسین مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان نیز در این مراسم گفت: استاندار کرمان به دلیل سفر به تهران نتوانستند در این جلسه حضور یابند.

 

او افزود: دکتر رودری بسیار صبور بودند و با دقت مسائل را بررسی و نظرات متناظر را جمع بندی می کرد.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، از تلاش های دکتر رودری در حوزه توازن و تعادل بخشی سخن گفت و افزود: سازمان برنامه و بودجه سازمان سیاسی نیست و دکتر محمدرضا وحیدی نیز فرد باتجربه ای است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار