رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان خبر داد:
برگزاری اردوی جهادی درمانی قرارگاه جهادی الکفیل در کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از خدمت رسانی گروه جهادی الکفیل در سالن ۹ دی پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان خبرداد.
اردوی جهادی الکفیل

به گزارش آسمان بردسیر، باشگاه خبرنگاران نوشت: اردوی جهادی درمانی قرارگاه جهادی الکفیل از ۲۵ بهمن ماه به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و با استقرار در سالن ۹ دی پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان خدمات رایگان دندانپزشکی و پزشکی را به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه می‌دهد.

 

قرارگاه جهادی الکفیل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان، بسیج جامعه پزشکی استان، بسیج دانشجویی دانشگاه، معاونت‌های بهداشتی، درمان و توسعه و مدیریت منابع دانشگاه و دانشکده‌های دندانپزشکی و پرستاری خدمات دندان پزشکی و سایر خدمات درمانی را به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه می‌دهند.

 

کمیته امداد امام خمینی (ره) با ارائه فراخوان به مددجویان تحت پوشش آن‌ها را به سالن ۹ دی پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان دعوت می‌کند و مددجویان پس از انجام کار‌های پذیرش، تریاژ و معاینه، خدمات درمانی دندانپزشکی و درمانی را دریافت می‌کنند.

 

در اولین روز از فعالیت این گروه جهادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به همراه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)، معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، معاون توسعه و مدیریت منابع و مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از روند خدمات رسانی این گروه جهادی بازدید کردند.

 

مهدی احمدی نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حاشیه بازدید گفت: این اردوی جهادی دندانپزشکی، پزشکی و فرهنگی به همت قرارگاه جهادی الکفیل و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان و گروه‌های جهادی که تحت تولیت بسیج جامعه پزشکی، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، بسیج دانشجویی، معاونت‌های بهداشتی، درمان و توسعه و مدیریت منابع دانشگاه، دانشکده‌های دندانپزشکی و پرستاری هستند خدمات درمانی را به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه می‌دهند.

 

او افزود: در این کار جهادی، ۹۶ یونیت دندان پزشکی در محل سالن ۹ دی مستقر شده و بیمارانی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شناسایی می‌شوند، معاینه می‌شوند و افراد بر اساس نیازشان کار‌های درمانی دندانپزشکی سطح یک و دو اعم از کشیدن، ترمیم، جرم گیری و عصب کشی دندان برای آن‌ها انجام می‌شود.

 

احمدی نژاد بیان کرد: در کنار این اردوی دندانپزشکی، گروه‌های پزشکی و تخصصی هم شامل: کودکان، زنان، جراحی و داخلی وارد عرصه می‌شوند و خدمات را ارائه خواهند داد.

 

او تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه‌های بالای خدمات دندانپزشکی می‌طلبد که به اقشار آسیب پذیر جامعه کمک شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: ارائه دارو‌های تخصصی رایگان به بیماران ویزیت شده از طریق معرفی به داروخانه نیز از دیگر خدمات این قررگاه جهادی است.

 

به گفته او استقرار غرفه کودک، غرفه مشاوره و غرفه کتاب از جمله فعالیت‌های فرهنگی این گروه جهادی است.

 

احمدی نژاد تصریح کرد: خدمات دندانپزشکی و پزشکی این گروه جهادی تا ۲۸ بهمن ماه در محل سالن ۹ دی دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار