فرمانده انتظامی کرمان خبر داد:
تمرکز پلیس بر کاهش ۶۰ درصدی تلفات حوادث رانندگی

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه پلیس تمام تلاش خود را برای اجرای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای گذاشته است، گفت: کاهش ۶۰ درصدی تلفات رانندگی در دستور کار جدی پلیس است.
فرمانده انتظامی کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، تسنیم نوشت: سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان درجلسه مشترک شورای هماهنگی ترافیک و کمیسیون ایمنی حمل و نقل راه‌های استان کرمان که به ریاست سیدمصطفی آیت‌الهی موسوی معاون امورعمرانی استاندار کرمان برگزار شد با تبریک نیمه شعبان اظهار داشت: امیدوار هستیم نتیجه این جلسات رفع مشکلات مردم باشد.

 

وی با بیان اینکه پلیس تمام تلاش خود را برای اجرای طرح نوروزی و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای گذاشته است، گفت: کاهش 60 درصدی تلفات رانندگی در سه سال آینده در دستور کار جدی پلیس است.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه در سه ماهه اخیر کارهای بزرگی برای کاهش تصادفات در استان انجام شد و متاسفانه به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم، افزود: هر یک نفری که بر اثر تصادفات جان خود را از دست می‌دهد، آسیب‌های زیادی به کشور می‌زند و باید کنترل شود.

 

وی با بیان اینکه برخورد با خودروهای متخلف تحت هر عنوانی با قاطعیت انجام می‌شود، ادامه داد: مردم باید سفری ایمن داشته باشند و پلیس با متخلفان برخورد جدی خواهد داشت.

 

سردار ناظری با اشاره به اینکه موج اول سفرهای نوروزی آغاز شده است، بیان کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و هشدار دادن به مردم دارند که سفرها ایمن انجام شود.

 

وی با بیان اینکه حضور کاروان‌های راهیان نور را داریم که باید این سفرها در ایمنی کامل انجام شود، گفت: کرمان یکی از استان‌های زائرپذیر است و برای زیارت مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی زائران زیادی را در کرمان داریم.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسرانی و عمومی استان باید توجیه شوند و کلاس‌های آموزشی برای رانندگان برگزار شود، افزود: پلیس در خدمت مردم است و درخواست داریم هرگونه تخلف را گزارش دهند تا از سایر مشکلات جلوگیری و پیشگیری شود.

 

سرهنگ امیر معین‌الدینی رئیس پلیس‌راه جنوب استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه عدم اتمام پروژه‌های راه و شهرسازی یکی از مشکلات ما در حوزه راه‌ها در جنوب استان کرمان است، اظهار داشت: روزانه تعداد زیادی خودروی سنگین در جنوب استان کرمان برای حمل محصولات کشاورزی در تردد است.

 

رئیس پلیس‌راه جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه حدود 40 درصد تصادفات در جنوب استان کرمان در راه‌های روستایی اتفاق افتاده است، گفت: ایمن‌سازی راه‌های روستایی در این منطقه ضرورت جدی دارد.

 

سرهنگ علی رضایی رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه آمار تصادفات در جاده‌های شمال استان کرمان 12 درصد افزایش پیدا کرده، اظهار داشت: بیشترین وقوع تصادفات فوتی در محدوده راه‌های شهرستان‌های سیرجان و کرمان اتفاق افتاده است.

 

وی با اشاره به اینکه واژگونی خودروها بیشترین عامل تصادفات بوده است، گفت: تقریباً نیمی از تصادفات استان در جاده‌های روستایی اتفاق افتاده است و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در جاده‌های روستایی ضرورت دارد و این جاده‌ها باید ایمن شود.

 

رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان با بیان اینکه ساعت 4 عصر تا 12 شب بیشترین زمان تصادفات در استان کرمان بوده است، ادامه داد: روشنایی جاده در کاهش تصادفات تاثیر زیادی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه خودروهای با سرعت بالای 150 کیلومتر توقیف می‌شود و پلیس با جدیت با آنها برخورد می‌کند، گفت: امسال 20 موکب برای پذیرایی از مسافران نوروزی و رفع خستگی و خواب‌آلودگی آنها در محدوده پلیس راه‌های شمال استان کرمان راه‌اندازی می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار